Tab4hkan Diri Pakai Mek4p TebaI Hanya Kerana ‘B0yfriend’ N4k Dat4ng Melaw4t Di H0spitaI..

Wanita Yang S4kit Tabahkan Diri Pakai Mekap Tebal Hanya Kerana ‘B0yfriend’ Nak Datang MeIawat Di H0spital. Sudah menjadi lumrah bagi setiap wanita menginginkan rupa waj4h yang cantik walaupun tidak menggunakan sebarang m@ke up.

Sekarang pula memang dah banyak cara untuk sesiapa sahaja belajar untuk mengenakan make up dekat wajah masing-masing..

Baru-baru ni, tuIar dekat laman media sosiaI mengenai seorang wanita yang mengenakan make up di wajahnya walaupun sedang terIantar s4kit dekat h0spital.

Menurut p0rtal sos0k, wanita berkenaan telah memakai make up adalah disebabkan oleh teman lelakinya ingin datang melawat dia di h0spital.

Dia turut berkata bahawa teman lelakinya sempat mengirim pesanan di mana dia hendak datang melawatnya. Oleh yang demikian, dengan kudrat daya yang tinggal, wanita ini tetap menghiaskan diri sebelum teman lelakinya itu sampai.

Boleh nampak ada alat bantuan pernafasan yang disambungkan ke hidung wanita ini,

Namun, ‘kes4kitan’ yang dialaminya tidak menghalang wanita ini untuk mengenakan make-up apabila BF mahu melawatnya..

Dalam gambar itu juga jelas kelihatan wanita tersebut memang sedang berada di h0spital dan ada ada alat bantuan pernafasan bersambung di hidungnya.

Namun, solekan yang dikenakan itu boleh dikatakan agak keterlaluan bagi orang yang tengah s4kit.

Fuh, sakit-sakit pun boleh buat solekkan macam tu kan. Takpa, kalau BF dia memang suka dia bukan sebab solekkan, InshaAllah dia akan terima seadanya. Mungkin wanita ini memang jenis yang betul-betul sayangkankan BF dia, tu sebab dia sanggup buat macam tu kan meskipun dalam keadaan yang tidak berapa sihat.

Kalau korang ,sanggup ke nak buat macam wanita ni? Emmm, rasanya kalau nak make-up sekalipun, tak perlulah tebal sampai macam ni kan, hehe

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Lobak Merah.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*