Shooting Adegan Tol4k-Menol4k, Seri4u Nora Danish Ny4ris Terhemp4p P0kok Dvri

Sejak dari drama ‘Puteri’ lagi, lakonan hebat Nora Danish tidak pernah mengecewakan. Meskipun mempunyai wajah yang sentiasa muda sepanjang zaman, namun pelakon tersebut boleh menjayakan pelbagai watak dengan bakatnya. Malah dia juga turut pernah beberapa kali tercalon dalam senarai pemenang trofi ‘Anugerah Skrin’.

Viral rakaman lama waktu Nora berlakon drama ‘Bahagia Bukan Bidaan’, tengah buat adegan bertengk4r

Terbaru, tular satu rakaman lama sewaktu Nora memegang watak utama sebagai Hana dalam drama bersiri ‘Bahagia Bukan Bidaan’ yang pernah ditayangkan dulu. Ketika itu, artis tersebut sedang melakonkan satu babak pertengkaran sebagai seorang ibu dengan dua anaknya iaitu Hakimi dan juga Haida.

Nora Danish hempap pokok berduri…Hanya mampu terkejut

Walau bagaimanapun, malah terjadi satu kejadian kecil sewaktu adegan tolak-menolak antara mereka. Tiba-tiba sahaja, Nora tersalah langkah dan hampir menghempap beberapa pokok bunga yang berduri tepat di hadapan kamera. Turut kelihatan seorang kru juga sempat menahannya daripada terus tersvngkur.

Mesti budak tu macam nak pecah jantung kan lepas dia tengok Nora Danish terhempap tu

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkejut melihat adegan berkenaan. Malah ramai yang mengakui tidak boleh membayangkan jika pelakon tersebut betul-betul menghemp4p pokok berduri berkenaan atau terkena pasu.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:  https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*