Niat Tunai Umrah Lepas Kahwin. Sekali Pesanan Uqasha Terima Buat Ramai Kur4ng Sen4ng!

Baru sahaja melangsungkan perkahwinan, pasangan merpati dua sejoli, Uqasha Senrose dan Kamal Adli merancang untuk menunaikan umrah tidak lama lagi.

Menurut Uqasha, sebelum ini dia memang berniat untuk ke tanah su.ci bersama pasangan. Kebetulan pula, Kamal Adli tidak pernah ke sana jadi dia mahu menjadi orang pertama yang membawanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by UQASHA SENROSE (@uqashasenrose2)

Namun begitu, ada pula yang menjadikan niat baik itu sebagai gu.rauan apabila memuat naik pesanan agar pasangan ini berhati-hati bimbang perlu mem.bayar d.am.

Hati-hati Uqasha. Jangan sampai kena bayar da.m sebab terlajak main waktu tunaikan umrah.

Te.rke.jut membaca kenyataan itu, Uqasha menerusi hantaran di Instagram Story mempersoalkan mentaliti sesetengah orang yang berfikiran sedemikian.

Tambah pelakon ‘Setelah Terlafaznya Akad’ ini lagi, dia sudah tiga kali menunaikan umrah. Sebelum bertolak, dia perlu melalui proses khusus bukannya ter.jah sahaja.

Selain suami, Uqasha turut ditemani ahli keluarga yang lain termasuklah pelakon Nelydia Senrose. Rombongan mereka melalui agensi yang diser.tai seorang ustaz.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by UQASHA SENROSE (@uqashasenrose2)

Dia turut menegur ‘bahasa’ yang digunakan individu berkenaan yang seolah-olah mempersendakan ibadat yang ingin dilakukannya.

Menurut Uqasha, jika ingin berbulan madu lebih baik dia memilih lokasi lain bukannya tanah suci.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:  https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*