“Semua nak tunjuk ke?”- Gambar Nora Danish Main Bvih Dengan Suami Jadi Bualan

Baru sahaja dikec4m kerana menggayakan baju ‘hiking’ ketat minggu lalu, pelakon Nora Danish sekali lagi mencuri tumpuan melalui perkongsian posting terbaharu di laman Instagram miliknya.

Menerusi muat naik tersebut, pelakon berusia 29 tahun itu bergambar bersama suaminya Nedim Nazri di dalam tab mandi yang dipenuhi buih dengan meletakkan ‘tag’ lokasi di sebuah resort popular di Langkawi.

“Main buih kejap. Lihat foto seterusnya kalau nak tengok Santa Claus saya.

Comel kan? tulis pelakon drama Bougainvillea itu.

Perkongsian beberapa keping foto berkenaan memperlihatkan ibu kepada dua cahaya mata itu menikm4ti momen gembira dan bahagia bersama suaminya bagi menghasilkan gambar terbaik untuk tatapan peminat.

Bagaimanapun, di sebalik pujian daripada beberapa individu, netizen lebih memilih untuk memberikan sindiran serta teguran berhubung tindakan ‘mesra’ pasangan itu di dalam tab mandi tersebut.

Netizen berpendapat, gambar seperti itu tidak sepatutnya menjadi tayangan dan pandangan mata orang ramai yang disifatkan satu bentuk privasi dalam perhubungan suami isteri.

Nora atau nama penuhnya, Nora Mohd Danish Hanif dan Nedim mendirikan rumah tangga pada 30 Mac 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata Mohamed Neqayl yang kini berusia tiga tahun.

Nora juga pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli dan memiliki seorang anak lelaki iaitu Putra Rayqal Ramli namun bercer4i pada 2008 selepas dua tahun berkahwin.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*