Duka Cita, Vokalis kumpulan Gmie Screen Mninggal Dunia. Punca Dided4hkan

Vokalis kumpulan Screen Gmie menghembuskan nafas terakhir pada pukul 2.30 pagi tadi di Hos.pital Tengku Ampuan Rahimah, Klang.

Allah.yarham Gmie atau nama sebenarnya, Hajmi Ibrahim me.ning.gal dunia pada usia 50 tahun aki.bat pen.ya.kit buah pinggang ber.lu.bang.

Perkara tersebut dikongsikan adik ipar Allahyarham menerusi aplikasi Whatsapp.

“Bismillahirrahmanirrahim.

“Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

“Dukacitanya bahawa adik ipar saya Hajmi Bin Ibrahim (Gmie Screen) telah kembali ke rahmatullah pagi ini,setelah dimasukkan ke hos.pital 2 lepas. Jena.zah masih berada di Hos.pital untuk ujian penge.sahan C.O.V.I.D-19.

“Al-Fatihah…

Bintang Gegar Vaganza (GV) musim ketiga itu juga dila.porkan kurang sihat dan hilang selera makan, beberapa hari sebelum dimasukkan ke hos.pital.

Sementara itu, menurut laporan Astro Awani, Allahyarham pengsan di rumah sebelum keluarga menghubungi ambulans.

“Abah peng.san sebab kekurangan da.rah. Keluarga buat keputusan bawa Allah.yarham ke hos.pital. Semasa dirawat di hos.pital, keadaan abah stabil dan kami sempat juga membuat panggilan video.

“Bagaimanapun, dalam pukul 1.30 pagi tadi, doktor menghubungi kami memaklumkan abah kri.tikal sebelum abah menghembuskan nafas terakhir,” katanya.

Sebelum ini, Gmie yang bersama kumpulan Screen cukup popular sekitar era 90-an menerusi Bila Cinta Di Dusta dan Tak Suka Tak Apa.

Pada April lalu, lalu penyanyi itu mendedahkan mengalami penyakit buat pinggang bocor.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*