“Ni Memang Betul2 Pontian4k!!” -Maria Farida Dulu Dan Sekarang Dipuji Netizen, Tak Ada Yang Berubah!!

Memasuki usia 52 tahun, pelakon dan model dikenali dengan nama Maria Farida ini masih tampil jelita dan rupa parasnya tidak banyak berubah dari dulu.

Namanya cukup terkenal sekitar 1990-an dengan beberapa hasil filem dan drama dibintangi oleh figura ini. Buat yang membesar pada era tersebut pastinya kenal dengan selebriti bernama Maria Farida ini.

Bagaimanapun, baru-baru ini seorang pengguna TikTok dengan nama akaun happygracemeal telah berkongsikan satu video kompilasi perbezaan Maria Farida dulu dan sekarang. Berikut adalah video koleksi foto selebriti ini:

Video

 

Weyh…memang tak nampak beza langsung ya! Dalam masa sama boleh pula terfikir betul ke usia Maria Farida ini sudah 52 tahun? Nampak macam 30-an saja.

Malah di ruangan komen ada juga yang mengatakan muka Maria Farida masa muda iras Siti Saleha. Apa-apa pun perkongsian video Maria Farida dulu dan sekarang ini telah meraih lebih 1.1 juta tontonan dan 142 ribu likes. Berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Dari muda sampai ke sekarang tetap nampak lawa awet muda”

Maria Farida Dulu Dan Sekarang 4

Apa yang berubah entah saya pun tak tahu”

Maria Farida Dulu Dan Sekarang 3

“Dia ni cantik gila sampai sekarang”

Maria Farida Dulu Dan Sekarang 2

“I really love her. Dia punya beauty nampak berkelas gila”

Maria Farida Dulu Dan Sekarang 1

Sumberhappygracemeal