Beras Kita Beli? Video Hanis Zalikha ‘BeIas4h’ Hairul Raih Perhatian Lebih Sejuta Peminat

Pasangan suami isteri yang juga pelakon dan usahawan ini sering sahaja mencvri perhatian ramai. Hanis Zalikha yang sudah lama tidak berlakon, dan Hairul Azreen pula cukup sinonim dengan watak-watak lasak darinya.

Malah anak-anak mereka iaitu Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah juga turut menerima perhatian ramai kerena kecomelan dan kebijaksanaan kedua-duanya. Bagaimanapun, kali ini video Hanis dan Hairul Azreen pula yang telah mencvri perhatian ramai.

Manakan tidak, dalam rakaman tersebut kelihatan Hanis Zalikha ‘belasah’ Hairul dengan gaya seperti mempertahankan diri. Dengan cara mudah, Hanis Zalikha mampu menumpaskan pihak lawan. Berikut adalah rakaman Hanis Zalikha ‘belasah’ Hairul dalam satu rakaman yang dimuat naik di TikTok dengan nama akaun hairul_azreen88:

Video:

 

Wow, memang pantas dan cekap! Namun sifat simpati pada suami oleh Hanis Zalikha ini telah membuatkan rakaman ini lebih menjadi perhatian warganet. Perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 1.7 juta tontonan dan 136 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian tersebut di ruangan komen seperti berikut:

“Uih ini kalau terkepak betol2 boleh apply bantuan. Jangan buat hal”

Hanis Zalikha ‘Berlawan’ 4

“Tak pernah lagi nampak nak jatuhkan orang pegang kepala lawan sebab nak jaga kepala lawan”

Hanis Zalikha ‘Berlawan’ 3

“Boleh berlakon 2 2 ala cerita Mrs Smith dan Mr Smith ni. Nanti masukkan Bujibu, Yusuf dan Alisa…”

Hanis Zalikha ‘Berlawan’ 2

“Comel je masa Kak Nis usap kepala tu. Lembut je”

Hanis Zalikha ‘Berlawan’