Fuh! 5 Selebriti Indonesia Ini Pernah Ditudvh Meminati Golongan Sej3nis

Beberapa artis Indonesia diketahui masih bujang walaupun sudah mencecah usia 30-40 tahun. Namun, status ‘bujang’ ini sebenarnya mendapat tohm4han neg4tif daripada netizen. Malah mereka sering ditvduh sebagai selebriti yang meminati golongan sejen1s.

Menurut IntepSeleb, berikut merupakan 5 selebriti Indonesia yang pernah ditvduh meminati golongan sej3nis.

Evan Sanders

Tuduh4n bermula apabila foto Evan Sanders bersama seorang lelaki warga asing dihebohkan kepada umum. Dalam foto itu, Evan Sanders dan lelaki asing itu kelihatan rapat tanpa berpak4ian.

Evan Sanders kemudiannya menafikan perkara ini. Dia berkata dengan tegas bahawa dia bukan meminati sejenis dan menjelaskan bahawa gambar itu diambil hanya untuk suka-suka.

Reza Rahadian

Pelakon kacak ini juga sering ditvduh meminati sejenis kerana sehingga kini dia tidak pernah dilihat mempunyai kekasih. Reza Rahadian menafikan tvduhan itu dan berkata dia fokus kepada kerjayanya.

Menurut IntepSeleb, tuduh4n bahawa dia meminati sejenis tidak pernah dibuktikan benar.

Indra Bruggman

Indra Bruggman sering ditudvh sebagai seorang yang minat kepada kaum sej3nis kerana pernah mengambil gambar yang dikatakan agak int1m dengan Bertrand Antolin.

Bagaimanapun, dia kemudiannya men4fikan dakw4an itu dan berkata bahawa Bertrand adalah kawannya.

Nassar

Penyanyi ini sering menjadi sasaran tvduhan netizen sebagai kekasih sejenis.  Menurut IntepSeleb, seperti tidak mahu diganggu, Nassar berkata dia tidak peduli dengan tvduhan yang dilemparkan kepadanya.

Aming

Sering dilihat berpakaian seperti perempuan membuatkan figura Aming terpalit dengan tudvhan sejen1s.

Aming sebelum ini pernah menghadiri Festival Pride di Madison Avenue, New York City, Amerika Syarikat menafikan kepada umum bahawa dirinya bukanlah seperti apa yang ditvduh oleh netizen.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Murai my

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*