Lagi 2 Bulan Nak Bersalin, Aks1 Comel Bini Kecil Usung Pervt Raih 10 Juta Views

Dulu pernah tular tentang satu pasangan suami isteri apabila isterinya itu memiliki fizikal seperti budak sekolah rendah. Walaupun pasangan tersebut tidak sempurna seperti pasangan lain tetapi mereka bahagia dan sedang menunggu kelahiran anak pertama mereka.

Terkini, tular sebuah video apabila yaya sedang membuat “check up” rutin untuk memeriksa kandungannya itu. Pasangan tersebut akan menyambut kelahiran anak sulung mereka 2 bulan lagi dan menurut yaya, kandungannya sihat dan tiada masalah kesihatan.

Dalam sebuah video lainnya yang juga telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok miliknya juga sedang memaparkan yaya dan suaminya yang sedang membeli belah walaupun kelihatan yaya sudah sangat sarat untuk berjalan.

Video tersebut telah mendapat beribu tontonan dan beribu lagi komen apabila caption yanh dituju khas buat suaminya, yaya berterima kasih kepada suaminya yang sudi membawa dirinya untuk membeli belah dan meluangkan masa bersama.

Video:

@buyahhhalhamdulillah syukur dgn rezeki yg allah bagi. baby dah 11weeks dh. doa kan yaya dgn baby sihat dan dijauhkan dari wabak covid19. amin #fyp #esekelii

♬ Hanya Rindu – Andmesh

@buyahhhtq daddy bawak ibu shopping ? #fyp #fypシ #tiktokfemes♬ suara asli – ANAK E MAK NOR ❗️ – ANAK E MAK NOR ❗️

Menjengah ke ruangan komen pula ramai warga net yang mendoakan semoga dipermudahkan urusan apabila tiba waktu kelahiran nanti dan ramai juga memuji ketahanan dirinya yang walaupun fizikal kecil tapi masih boleh berjalan2.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*