Dasy4t! Ini 5 Konfl1k Yang Tidak Pernah Diheb4hkan Antara Aishwarya Rai Dan Jaya Bachchan

Hubungan antara Aishwarya Rai dan Jaya Bachchan tidak pernah disedari oleh media massa. Kedua-duanya sering disebut sebagai tikus dan kucing dalam keluarganya.

Menurut IntepSeleb, berikut merupakan 5 konflik yang tidak diketahui umum antara Aishwarya Rai dan Jaya Bachchan.

Menjadi Boneka Bachchan

via Lokmat New English

Aishwarya Rai tidak mempunyai kebebasan ketika menjadi menantu kepada Jaya Bachchan. Dia diminta berdiam d1ri dan melakukan apa yang diperintahkan oleh keluarga Bachchan.

Bagaimanapun, isu ini tidak dapat dipastikan dengan jelas kerana Aishwarya Rai tidak pernah langsung memberi penjelasan tentang perkara ini.

Pernah Ditengk1ng Oleh Jaya Bachchan

via Indian Express

Selain itu, Jaya Bachchan juga pernah menengk1ng kepada Aishwarya Rai. Ia bermula apabila Aishwarya Rai melompat-lompat mengikut anaknya ketika bermain.

Menurut IntepSeleb, disebabkan terasa terg4nggu, Jaya Bachchan segera meminta Aishwarya Rai berhenti dengan menjer1t kepadanya dengan agak kuat. Aishwarya Rai segera terdiam.

Memanggil Rekha ‘Ibu’

via My Nation

Aishwarya Rai berjaya memenangi anugerah sebagai pelakon wanita terbaik dalam satu anugerah. Apabila menerima anugerah, Rekha menjadi hos.

Apa yang membuatkan Jaya Bachchan ber4ng apabila Aishwarya Rai kemudiannya memanggil Rekha sebagai Ibu.

Untuk makluman, Rekha pernah dikaitkan mempunyai hubungan sulit dengan Amitabh Bachchan. Setelah Jaya Bachchan mengetahui hubungan tersebut,  dia segera memberi am4ran keras kepada suaminya.

Kesal Karena Aishwarya Rai Kalah dari Priyanka Chopra

via Times of India

Tidak hanya kesal karena sikap dan tingkahnya, Jaya Bachchan sempat kesal dengan Aishwarya Rai karena kalah dengan Priyanka Chopra.

Menurut IntepSeleb, Priyanka pernah memenangi sebagai pelakon terbaik ketika itu, Jaya Bachchan kemudian sengaja mengeraskan suaranya dengan menanyakan kenapa Priyanka Chopra bagaimana dia boleh mengalahkan Aishwarya Rai.

Menerima Kata-Kata Kes4t

via The Indian Express

Paparazi pernah mengambil gambar Aishwarya Rai men4ngis di sebuah acara. Dimaklumkan t4ngisan tersebut berpunca daripada Jaya Bachchan.

Khabar angin mengatakan , Aishwarya Rai menolak permintaan Jaya Bachchan. Akhirnya Aishwarya Rai sebenarnya mendapat kata-kata kes4t daripada keluarga mentuanya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Murai my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*