‘Hati-Hati Pakai Tudung Fazura, Teng0k Kiri Kanan’

PETALING JAYA – Sebuah video pendek TikTok menyaksikan selebriti kesayangan ramai, Nur Fazura melakukan ‘terjahan’ secara rawak terhadap seorang peminatnya menjadi tular dalam aplikasi berkenaan.

Nur Fazura atau nama lengkapnya, Nur Fazura Sharifuddin, 38, mengejutkan seorang peminat dengan mengajaknya merakamkan foto selfie bersama.

“Faz selalu kalau nampak orang pakai tudung Faz, selalunya akan buat terjahan tapi tak tahulah dia kenal Fazura ke tidak.

“Asssalamualaikum, ambil gambar sama-sama boleh? Terima kasih pakai tudung saya,” ucap ibu kepada Nur Fatima Aisya itu dalam satu video yang dimuat naik akaun TikTok peminat, @fazurafave.

Dalam pada itu, individu di sebalik akaun tersebut menulis: “Hati-hati bila pakai tudung Fazura! Kena tengok kiri dan kanan. Manalah tahu tiba-tiba.. Faz sendiri yang ajak selfie kan?.”

Selalunya, peminat yang teruja untuk merakamkan gambar bersama selebriti kesayangan mereka dan dalam situasi ini, perkara seperti terbalik dan membuatkan ramai yang terus jatuh hati dengan keperibadian pelakon itu.

Video:

@fazurafavebila kena terjah dengan Faz sendiri ?‼️ #tudungbawal #tudungfazura #fazura♬ the psycho intro gone wrong ㅠㅠ – Arielle

Tidak terhenti hanya di TikTok, video berkenaan turut dibawa ke Twitter selepas ditonton hampir sejuta kali dalam aplikasi tersebut.

“Thank you pakai tudung saya (ucapan Nur Fazura dalam video). The level of appreciation,” ciap seorang pengguna Twitter.

Seorang pengguna Twitter berjantina lelaki memuat naik satu ciapan menggeletek hari berbunyi: “Esok aku beli dan pakai, kemudian jalan-jalan di sana dengan harapan dapat selfie dengan Fazura.”

Komen Netizen:

Dijual dengan harga serendah RM27 sehelai, Kosmo! Online sebelum ini pernah melaporkan tudung keluaran isteri kepada pelakon Fattah Amin itu berjaya terjual 80,000 helai dalam tempoh dua jam.

Bukan itu sahaja, difahamkan dalam tempoh berkenaan, jualan jenama yang semakin mendapat tempat dalam hati pengguna itu mencecah RM2.16 juta.

Sumber:Kosmo

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*