“Semoga dimurahkan rezeki” Tiga tahun tunggu, lelaki gembira dapat beg hijau jadi rider ‘Grabf00d’

Setiap orang mempunyai rezeki masing-masing. Tak salah rasanya untk berasa gembira andai memperoleh rezeki yang lebih baik dan khabar tersebut diterima ketika benar-benar mengharapkan hal tersebut.

Gembira dapat beg Grab
Perkara ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TiTok dikenali sebagai@mateddy7792 apabila memuat naik video rakannya yang berlari kegembiraan apabila penantian selama 3 tahun untuk menjadi rider Grabfood tercapai.

Dalam video tersebut, rakan kepada @mateddy7792 dilihat berlari-lari sambil membawa beg Grabfood berwarna hijau. Walau pun perkara tersebut mungkin biasa untuk sesetengah pihak, namun mungkin berita gembira yang diperoleh memberi sinar harapan untuk menambah pendapatan ahli keluarga apabila dapat melakukan pekerjaan yang paling popular ketika ini.

Kita rakyat tak memilih kerja
Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan memberikan kata-kata semangat kepada lelaki itu bagi memulakan tugas sebagai rider penghantar makanan.

Mereka juga mendoakan agar rakan kepada pengguna TikTok itu terus dipermudahkan rezeki serta diberi keselamatan ketika menjalan tugas barunya.

Seronok tengok dia happy

Sumber : omm

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://transformasi.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*