Nak Masak ‘Breakfast’ Tak Sempat, Tengku Zafrul Usahakan ‘Lunch’ Di Rumah, Raikan Birthday Isteri!

Dalam menghargai pasangan, paling penting adalah ‘usaha’ untuk meraikananya. Walaupun hanya usaha kecil, namun pastinya ia sangat bermakna. Begitulah juga yang dilakukan oleh Menteri Kewangan, Senator Tengku Dato’ Sri Zafrul Tengku Abdul Aziz,48 dalam meraikan hari lahir isteri tersayang.

Tanggal 25 November memberi makna besar buat Tengku Zafrul kerana ia merupakan tarikh keramat ulangtahun kelahiran isteri tercinta, YM Raja Datin Sri Johanna Adrina Raja Arshad.

Dalam kesibukan menggalas tanggungjawab besar mentadbir kewangan negara, Tengku Zafrul tetap berkesempatan usaha ‘mencuri masa’ yang ada untuk makan tengahari di rumah sekaligus demi melakukan kejutan kecil meraikan Hari jadi isteri.

Kata-kata penuh bermakna dan penghargaan buat isteri juga dizahirkan di dalam posting Intagram beliau petang tadi.

SELAMAT HARI JADI, DINA. KEJUTAN KECIL UNTUK ISTERI SAYA TENGAH HARI TADI SEMPENA HARI JADI DIA. NAK MASAK SARAPAN UNTUK DIA PAGI TADI TAK SEMPAT JADI SEBALIKNYA SAYA BERUSAHA UNTUK BERADA DI RUMAH UNTUK MAKAN TENGAH HARI. SATU PENGORBANAN BESAR BELIAU UNTUK KELUARGA KAMI SELAMA INI, TERUTAMANYA DUA TAHUN KEBELAKANGAN INI.

Saya beritahu umurnya hanyalah angka, dan dia kelihatan lebih muda setiap tahun (walaupun saya akan sentiasa nampak lebih muda…)

Terima kasih kerana sentiasa menjaga semua keperluan kami dengan sepenuh hati, cinta dan kasih sayang. Saya sentiasa amat bersyukur.

Semoga Allah merahmati kami sekeluarga dengan kebahagiaan dan kegembiraan yang berpanjangan dan saya doakan kami diberi peluang untuk tua bersama Insha Allah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tengku Zafrul ?? (@tzafrul_aziz)

Menteri Kewangan ini telah 10 tahun mendirikan rumah tangga dengan Datin Sri Johanna, yang juga seorang kerabat diraja Selangor-Negeri Sembilan. Pasangan bahagia ini juga dikurniakan dengan empat orang cahaya mata bernama Tengku Zahra Jasmina, Tengku Zahira Eusnie, Tengku Zaeem Khalif dan Tengku Zayn Aqeel.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*