Fuh! Ini Alasan Pelik Mengapa 5 Selebriti Bollywood Ini Memilih Untuk Pind4h Agama

Beberapa artis Bollywood diketahui agak terbuka tentang kepercayaan mereka. Di India sendiri, dilaporkan kebanyakan penduduknya dipenuhi dengan majoriti penduduknya beragama Islam.

Menurut Intep Seleb, ada di antara mereka secara terbuka mengakui mereka memutuskan untuk menukar agama atas alasan yang agak pelik.

Saif Ali Khan

Akhir sekali ialah Saif Ali Khan. Dia diketahui asalnya seorang lelaki Islam. Bagaimanapun, dia kemudiannya mengejutkan apabila dia akui mempunyai agama membuatkan hidupnya sedikit rumit. Ini kerana Saif berkata dengan agama, manusia sering membandingkan golongan mana yang lebih baik.

A R Rahman

A R Rahman pernah menimbulkan kontr0versi mengenai isu penukaran agama.  Pada mulanya, dia tidak menganut mana-mana agama.

Kemudian dia menukar agama H1ndu kerana percaya semua komposer muzik beragama Hindu. Menurut Intep Seleb, akhirnya dia memutuskan untuk memeluk Islam dan mempelajari agama tersebut.

Nayantara

Pelakon jelita ini dikenali sebagai seorang wanita yang asalnya beragama Kristi4n. Tetapi anehnya, Nayantara secara mengejutkan mengumumkan penukaran agamanya kepada agama H1ndu.

Dia mengaku menukar agama kerana mengikut teman lelakinya, Prabhu Deva. tetapi setelah memeluk agama H1ndu, Narayana sebenarnya membatalkan perkahwinannya dengan Prabhu.

Dharmendra

Seorang pelakon senior, Dharmendra menjadi antara lelaki yang mengambil keputusan untuk menukar agama atas alasan yang tidak masuk akal.

Menurut Intep Seleb, Dharmendra dikenali sebagai penganut agama H1ndu. kemudian dia memutuskan untuk memeluk Islam kerana ingin mempunyai lebih daripada seorang isteri.

Amrita Singh

Masih berkaitan percintaan, bekas isteri pertama Saif Ali Khan, Amrita Singh juga diketahui telah bertukar agama. Pada mulanya dia adalah seorang wanita yang menganut agama Siksh1sme.

Namun, selepas bertemu dengan Saif Ali Khan, beliau kemudiannya memeluk Islam dengan bertujuan untuk mengahwini pelakon kacak itu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*