Usahawan terkenal buang nama isteri dari syarikat. Lama menyepi akhirnya suami tampil dgn respon tenang buat ramai terdiam

Terdahulu, luahan seorang wanita yang mend4kwa telah dikhian4ti susulan namanya dibuang daripada syarikat oleh suami sendiri ternyata mengundang simp4ti ramai.

Sejak itu, lelaki tersebut dikrit1k ‘bagai kacang lupakan kulit’ gara-gara tidak menghargai jasa isteri yang sanggup susah senang bersama sejurus lepas mengecapi kemewahan.

Allah uji kita sebab sayang

Sambil memuat naik klip video yang memaparkan dirinya bagi burung makan di Tanah Suci, usahawan El Azman berkongsi hikmah setiap ujian diturunkan adalah sebagai tanda sayang Allah S.W.T. terhadap hamba-Nya. Dia malah percaya, asbab kesabaran ketika mengharungi satu-satu dugaan itu mampu jentik hati seseorang agar ingat kembali pada Maha Pencipta.

Dic4ci beribu, hin4 & ftn4h hadapkan sahaja…Allah ada untuk orang yang diduga

Ujarnya lagi, manusia memang tidak terkejar dek segala nikmat yang tersedia di dunia. Walau dic4ci, dih1na atau difitn4h oleh berjuta orang sekalipun, dia percaya bahawa jika seseorang itu reda dan berserah semuanya akan kembali baik-baik semula. Justeru itu, El Azman mengucapkan tanda syukur kerana berasa semakin dekat di sisi Allah S.W.T sebalik apa yang telah berlaku.

Masa, kebahagiaan & harta…3 yang tak mungkin dapat sekali

Menerusi posting ‘part 2′ di Instagram miliknya pula, El Azman menyifatkan bahawa masa, kebahagiaan dan juga harta adalah agak mustahil untuk diraih sekali gus. Namun begitu, ketiga-tiga elemen berkenaan itu tetap diharapkan dapat jua dalam kehidupan.

Kredit : IG elazman_

Isteri Minta Dilepaskan. Suami Tenang Je Boleh Pergi Buat Umrah Dulu. Sekali Ini Respon Dari Nuramirah Buat Ramai Yang Terkedu.

Kemelut rumah tangga antara usahawan, Nur Amirah dan suaminya El Azman dilihat masih belum menemui noktahnya meskipun sudah beberapa hari menjadi perhatian warganet.

Terbaharu, El yang juga pengasas jenama Elrah Exclusive dipercayai berangkat ke Tanah Suci bagi mengerjakan umrah menerusi satu muat naik video di aplikasi TikTok memaparkan dirinya di sebuah lapangan terbang.

Menerusi perkongsian beberapa InstaStory milik Nur Amirah pula, dia yang juga pempengaruh media sosial membuat luahan apa yang terbuku di hati yang berharap agar dirinya ‘dilepaskan’ oleh si suami.

Selain menyaran supaya tidak menggunakan lagi perkataan RAH dipercayai singkatan namanya bagi jenama bisnes tersebut, ibu kepada dua cahaya mata itu tidak lupa mengucapkan selamat menunaikan umrah kepada suaminya.

Meninjau ke ruangan komen video TikTok berkenaan, ramai menyifatkan lelaki terbabit seolah-olah tiada rasa bersalah selepas did4kwa tergamak membuang nama isterinya dari syarikat yang diusahakan bersama.

Namun, ada juga segelintir warganet berharap agar El atau nama penuhnya Muhd Hilmi Che Azman memperbanyakkan doa di Tanah Suci sekali gus dapat menemui jalan bagi menyelesaikan masalah yang melanda.

Terdahulu, Nur Amirah atau mesra dipanggil Kak Migha melakukan pendedah4n menerusi IG Live mendkwa namanya dibuang dari syarikat selepas meminta untuk berpisah. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*