Bila kucing pun nak ikut pi sekolah…comel je adik ni.. terpaksa patah balik

Kadang2 ragam kucing ni boleh buat kita ketawa dan terhibur kadang kala. Selalunya kucing ni kalau dah rapat dan sayangkan orang itu mesti banyak je ragam untuk menarik perhatian orang itu. Kuning kadang kala rapat dengan kanak2, bila berada bersama2 kanak2 seolah2 kucing tersebut akan menjadi sangat rapat dan manja dengan kanak2.

Walaupun begitu Kadang2 juga kucing ini memang tak dapat dijangka. Tidak boleh dipastikan samada mereka dengar apa yang kita cakapkan atau tidak tetapi yang pasti kucing dan manusia memang mempunyai ikatan yang kuat.

Bercakap mengenai ikatan, sebuah video yang berkaitan dengan kucing telah dimuatnaik di aplikasi Facebook iaitu mengenai 2 ekor kucing yang hendak mengikut seorang kanak2 perempuan pergi ke sekolah. Video tersebut mendapat tontonan ramai kerana jarang kucing nak mengikut ni kecuali anjing memang biasa.

Melalui video tersebut dapat dilihat yang seorang kanak2 perempuan sedang menaiki basikal dipercayai ingin ke sekolah, kelihatan 2 ekor kucing sedang mengikutinya sehinggakan kanak2 perempuan tersebut terpaksa berpatah balik untuk menghantar kucing2 itu balik ke tempat asal.

Video:

Bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai warga net yang mengatakan bahawa kucing 2 itu comel pula mengikut kanak2 tersebut hendak ke sekolah seperti hendak belajar bersama2 dekat kelas. Selain itu ada juga yang menceritakan pengalaman yang sama apabila kucing2 mereka pun hendak mengikut ke tempat kerja masing2.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Facebook Kepala Berputar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*