“Diva AA Setel Cara Lelaki..” -DimaIvkan SekumpuIan Tetamu, Diva AA ‘Sound Direct’ Tetamu Yang Mengej3knya

Menyentuh perihal selebriti terkenal Diva AA, sudah pasti umum mengetahui akan kelantangannya berbicara mengenai sesebuah isu dalam dan luar negara. Tidak terkecuali,perkara yang melibatkan dirinya sendiri.

Diva AA ‘Sound’ Tetamu Hotel 

Terbaru, penginapannya di sebuah hotel di Ipoh,Perak telah mencetuskan sebuah isu apabila sekumpulan tetamu yang menginap di hotel yang sama dikatakan telah meng3jeknya beberapa kali.

Menurut pemilik nama sebenar Azwan Hj Ali ini, sejurus selepas itu dia telah menegur tetamu tersebut secara terbuka dan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka.

“It’s a police case sebab ada selonggok melayu bab* pok*mak tengah melantak dekat coffee house ini meny4lak by the time diva masuk 2-3 kali meny4lak. Telinga aku belum pek4k lagi. So its a police case sebab ada yang kur4ng ajar dekat hotel ini. Its not the hotel tapi the guest. So jangan main-main dengan aku aku viralkan video ini baru ko tau siapa aku

“So what i did? diva aa pergi ser4ng balik dekat meja diorang. “apa masalah korang is there any problem” terus diam

“so dah panggil security and its gonna be police case” tegas Diva AA di dalam sebuah video yang dimuatnaiknya

Puji Tindakan Hotel 

Dalam pada itu, Diva AA memuji tindakan pihak hotel yang memastikan keselamatan dan keselesaan dirinya sepanjang menginap di hotel mereka.  Difahamkan, tujuan Diva AA berada di Ipoh adalah bagi menjayakan promosi sebuah kedai emas di sana.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*