“Dia Ni Pen1pu”-Selebriti & Penerbit Ded4h Calon Wakil Rakyat Belum Lun4s Bayaran Pelakon Teater 10 Tahun Lalu

via Astro Awani

Iedil Putra

Pelakon filem Ola Bola, Tengku Iedilzuhrie Putra bin Tengku Alaudin atau lebih dikenali sebagai Iedil Putra mended4hkan bahawa mereka masih menunggu bayaran muzikal yang dibintangi pada 10 tahun yang lalu.

“Penyamvn Boleh Jadi Wakil Rakyat”-Amerul Affendi

Akma Abdullah

Penyanyi, pengacara dan usahawan, Akma Abdullah mended4hkan bahawa bayaran dengan pasukan produksi Terima Kasih The Musical masih belum dilunaskan sehingga ada pelakon yang sudah men1ngg4l dunia.

“Sampah Pun Lebih Beramanah”-Tony Eusoff

Sharifah Aleya

Syahid Johan

Penerbit filem Pok Ya Cong Codei, Syahid Johan mendedahkan bahawa Wan Abdillah pernah menghasilkan sebuah muzikal teater di Istana Budaya pada tahun 2011. Namun, ada di antara mereka yang terlibat hanya dibayar secara separuh dan ada yang langsung tidak dibayar.

Penerbit filem ini turut meminta rakyat Sarawak untuk berfikir dengan lebih mendalam sebelum memilih wakil rakyat mereka.

Dipetik dari Astro Awani, calon Parti Sarawak Bersatu (PSB), Datuk Wan Abdillah Edruce Wan Abdul Rahman merupakan nama yang diuar-uarkan akan bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) Lingga pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak ke-12. Selain itu, beliau juga bergiat aktif sebagai aktivis sosial.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : MURAI MY

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*