Isteri P4nik Suami Hil4ng 2 Hari. Bila Ramai Cari Lokasi Yg Di Jumpai Buat Ramai Tepuk Dahi

Seorang isteri di Indonesia menghadapi detik cemas apabila menerima mesej suara yang kedengaran suara suaminya seperti sedang menangis dan berada dalam keadaan ketakutan.

Menurutnya, suaminya yang dikenali sebagai Yana Supriatna itu sedang dalam perjalanan pulang ke rumah dari tempat kerja.

Suami hantar voice note nangis & berada dalam ket4kutan

Setelah mendengar mesej suara berkenaan, si isteri dengan segera melaporkan perkara berkenaan kepada pihak polis.

Namun begitu, lokasi sebenar suaminya itu menjadi tanda tanya kerana berdasarkan mesej suara tersebut dia seperti berada di kawasan hutan atau sungai.

Susulan daripada itu, pasukan penyelamat telah bergegas ke tempat kejadian untuk melakukan misi mencari secara besar-besaran. Turut kelihatan pasukan penyelamat menggunakan anjing pengesan untuk misi berkenaan.

Lebih mengejutkan lagi apabila sekumpulan pengamal perubatan tradisional (bomoh) turut hadir untuk menyertai pencarian lelaki terbabit.

Kali terakhir Yana dikesan adalah di kawasan jurang yang dikatakan tempat berh4ntu dan hanya motosikalnya sahaja yang ditemui pada ketika itu.

Dalam pada itu, orang ramai percaya bahawa lelaki berkenaan ghaib selama dua hari adalah disebabkan disor0k oleh j1n. Turut dikhuatiri Yana menjadi m4ngsa tebusan penjen4yah selepas dia gagal dihubungi ketika waktu Maghrib.

Rupa-rupanya balik ke rumah isteri muda

Walau bagaimanapun, seluruh Indonesia dikejutkan apabila misteri kehil4ngan Yana itu sebenarnya adalah gur4uan semata-mata.

Lelaki berkenaan mengatakan bahawa dia sengaja menghantar mesej suara tersebut dengan niat untuk bergur4u, namun tidak sangka isterinya menganggap perkara berkenaan serius sehingga melibatkan pihak polis.

Rupa-rupanya motorsikal berkenaan ros4k lalu dibiarkan disitu dan dia telah menaiki sebuah kereta untuk pergi ke rumah isteri mudanya.

Selepas tular cerita mengenai dirinya telah hil4ng, akhirnya Yana menyerahkan diri kepada pihak polis dan misi pencarian terbabit telah ditamatkan.

Video penuh:

Sumber : Desk Jabar, Tribun News, Hopsindonesia via Oh Bulan/trendingsangat

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.satkoba.bbn.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*