“Beliau Layak Dapat Lelaki Yang Jauh Lebih Baik Berbanding Saya” – Ada Netizen Cuba Jodohkan Iqbal & Erra Fazira

Iqbal berkata, dia suka dengan personaliti Erra, namun tidak ber4ni untuk cuba mendekati kerana enggan pelakon itu mendapat kec4man ramai.

“Saya suka personaliti beliau, namun saya tidak sampai hati mengenali dekat risau @errafazira temp1s dengan kec4man orang sedangkan nama beliau sangat baik.

“Beliau lebih layak dapat lelaki yang jauh lebih baik berbanding saya,” ujarnya menerusi satu perkongsian di Insta Story miliknya.

Iqbal berkongsi mengenai perkara berkenaan apabila ada netizen yang cuba menjodohkan dirinya dengan Erra dan suka melihat kalau mereka berdua bersama.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pada masa sama, usahawan itu juga mendoakan agar Erra memperolehi kebahagian di dunia dan akhirat serta tercapai segala yang dihajati.

“Siapapun jodoh @errafazira, lindungi beliau kasihi anak dan keluarganya, saya percaya keinginannya bukan lagi harta kekayaan kerana beliau sudah punya segalanya.

“Bukan yang manis di bibir sahaja. Saya doakan Erra bahagia dunia berpanjangan ke akhirat dan tercapai segala doa dalam hati,” ujarnya.

Sumber :https://www.motifviral

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Kopiplanet

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*