Ramai Pula Tye Kenapa Pilih Ibu Tunggal, Ini Jawapan Ramli

Perkahwinan penyanyi rap sensasi, Ariz Ramli, dengan seorang ibu tunggal anak satu iaitu Farra Inalis Hussni bukan lagi rahsia. Biarpun sudah masuk hari ketiga pasangan ini bergelar suami isteri namun masih menjadi bualan wargamaya di media sosial.

Ramai tanya kenapa ibu tunggal?

Ketika dihubungi OhBulan!, Ariz menyatakan soal jodoh merupakan sebahagian ketentuan dan takdir daripada Allah SWT yang tidak diketahui oleh mana-mana manusia.

Ditanya responnya apabila netizen lebih fokus kepada status janda yang dipegang isterinya sebelum dinikahi, Ariz, 33, berkata individu masa sekarang harus mengubah cara pemikiran. Tegasnya, tidak ada salah atau c3la apabila anak teruna berkahwin dengan j4nda.

Kita tak pernah pilih pasangan atau kawan dari segi dia punya masa lalu. Kebetulan orang yang kita suka dan orang yang paling banyak pandai nasihat dan jaga kita adalah seorang single-parent. Netizen ada hak nak fokus apa-apa sahaja. Terpulang..

Masing-masing ada jodoh. Itu rahsia Tuhan. Ramai yang soal kenapa ibu tunggal? Bagi saya, kena ubah pemikiran terhadap ibu tunggal. Tidak ada yang salah!

Saya sebenarnya bertuah kerana telah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan berusia lima tahun. Aleesya seorang kanak-kanak yang bijak dan sangat cepat untuk memahami kami.

Dah boleh ‘move on’

Dalam pada itu, sempat diselit mengenai isu yang terpalit pada penyanyi Lenglui pada tahun 2009 yang diungkit semula oleh netizen di laman Twitter sejurus selepas mengetahui isterinya berasal dari negeri Che Siti Wan Kembang iaitu Kelantan.

Ringkas jawapan daripada ahli perniagaan ini;

Netizen kena move on dari tahun 2019.

Gurau panggil ‘Abang Bro Caprice’

Bercerita mengenai hubungannya dengan anak tiri, Aleesya Sofea, Ariz akui mereka mempunyai hubungan yang rapat. Katanya lagi, Aleesya pernah memanggil dirinya dengan panggilan ‘Abang Bro Caprice’.

Ya, saya sangat rapat dengan Alessya. Dia panggil saya daddy. Tapi bila dia nak kacau saya dia panggil ‘Abang Bro Caprice’. Pernah satu hari tu dia tiba-tiba panggil saya dengan panggilan itu.

Sebelum mengakhiri perbualan, Ariz memberitahu dia dan Inalis tidak mempunyai perancangan untuk mengadakan majlis resepsi dalam masa terdekat.

Pada Isnin lalu, foto perkahwinan pasangan ini tular selepas dikongsikan oleh seorang individu bernama Yasser Khan di Instagram Stories. Hantaran berkenaaan turut dikongsikan semula oleh penyanyi yang juga anggota kumpulan DeFam, Azira Shafinaz.

Peminat Pesan Jaga Amanah Allah Dengan Baik – ‘Sayangi Dia Sepenuh Hati’

Selepas beberapa jam bergelar suami dan bapa ‘segera’, Caprice memuat naik sebuah video ‘boomerang’ bersama anak tiri, Aleesya Sofea.

Sama-sama mengenakan busana berwarna putih, Caprice, 33, memeluk anak kecil yang berumur lima tahun itu.

Menerusi kapsyen ditulis, pemilik nama Ariz Ramli memberitahu dia akan mengajar anak tirinya itu bertutur dalam bahasa Inggeris dan Perancis.

Jaga amanah Allah

Hantaran tersebut dipenuhi dengan komen-komen pengguna media sosial yang teruja melihat Caprice dan Aleesya.

Selain ucapan tahniah, rata-rata warganet mengingatkan agar Caprice menyayangi anak kecil itu seperti anak sendiri kerana sudah menjadi satu tanggungjawab.

@ekkey3125: Sangat comel. Jaga mereka baik-baik Caprice. Amanah Allah tu.

@anuraaini: Menjadi ayah kepada Aleesya, semoga dia menjadi anak yang solehah. Insya-Allah. Sayangi dia sepenuh hati.

@eilynfairus: Tahniah Caprice. Semoga menjadi suami dan ayah yang soleh.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*