Ibu tunggal anak satu, ini pekerjaan sebenar isteri Caprice

PETALING JAYA – Biarpun perkahwinan mereka berlangsung secara tertutup tanpa hebahan rasmi, namun tiada lagi rahsia apabila wanita yang menjadi suri hati penyanyi hip-hop, Caprice hari ini merupakan seorang ibu tunggal anak satu berusia 26 tahun.

Asal Kelantan, Seorang Usahawan

Wanita berkenaan, Farra Inalis Hussni atau lebih selesa membahasakan dirinya, Elis itu berasal dari Kota Bharu, Kelantan namun menetap di ibu negara.

Elis yang juga usahawan dan mempunyai ramai pengikut di laman sosial mempunyai seorang cahaya mata perempuan yang berusia sekitar tujuh tahun.

Menerusi Instagram, Elis sebelum ini pernah membuat pendedahan sudah enam tahun bergelar ibu tunggal.

Terdahulu, gambar Caprice menyarung cincin ke jari manis pengantin perempuan dikongsi beberapa rakan terdekat menerusi Instagram Story, petang tadi.

Usaha mendapatkan Caprice untuk mendapatkan maklumat lanjut belum berhasil. Pengurusnya Aiman Munier ketika dihubungi meminta pihak media mendapatkan sendiri kesahihan berita tersebut daripada tuan punya badan (Caprice).

Bagaimanapun, Aiman yang kini berada di Langkawi mengakui dikhabarkan mengenai hajat Caprice tiga hari lalu.

“Apa yang saya tahu, sepatutnya pernikahan dilangsungkan di sebuah masjid di Kuala Lumpur, tetapi berdasarkan gambar itu lokasi mungkin ditukar pada saat akhir.

“Saya sendiri dapat gambar mereka (nikah) daripada Azira Shafinaz, bukan Caprice, sebelum berkongsi di Instagram saya.

“Apa yang boleh saya maklumkan, saya pernah bertemu Elis dan dari situ yakin dia mampu menjadi isteri yang baik serta dapat menjaga Caprice dengan sempurna.

“Soal pernikahan mereka, biarlah Caprice sendiri jawab. Setahu saya mereka tidak bertunang, mungkin hantar tanda dalam majlis merisik sebelum ini,” katanya kepada Kosmo! Online.

Ditanya sama ada pasangan terbabit sudah lama berkenalan, kata Aiman hubungan mereka tidak terlalu lama atau baharu.

“Saya cuma boleh katakan mereka kenal tak lama, tak terlalu baharu. Tapi mereka memang serasi,” jawabnya yang turut menyatakan tidak berpeluang bertemu penyanyi itu lagi sejak dia pulang dari Jordan.

Difahamkan, Caprice dan Elis hanya mengambil masa tidak sampai setahun untuk mengenali hati budi sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin. – K! ONLINE

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*