“Dah S4h Pun..”Bak4l Beri Penjel4san Nanti- Caprice

Dalam diam, rupanya Caprice sudah pun menamatkan zaman bujangnya bersama seorang wanita misteri pada hari ini. Perkara ini diketahui selepas seorang rakan dan juga Azira Shafinaz berkongsi berita tersebut menerusi laman Instagram mereka.

Sekejap sahaja rahsia tersimpan, pasangan penyanyi rap itu didedahkan sebagai Fara Inalis Hussni atau Elis yang berusia 26 tahun.

Merupakan seorang usahawan yang popular di Instagram, wanita itu berasal dari Kota Bharu, Kelantan namun menetap di Kuala Lumpur kini.

Dia juga dided4hkan merupakan seorang ibu tunggal dan memiliki seorang anak perempuan berusia sekitar 7 tahun.

Meskipun memilih untuk mendiamkan diri pada awalnya, namun Caprice akhirnya membuka mulut dan memuat naik video pernikahannya bersama Elis di Instagram sebentar tadi.

Menurutnya, dia akan berkongsi segalanya apabila ada waktu yang sesuai nanti. Untuk pengetahuan, penyanyi rap itu sudah 40 hari mendiamkan diri dari media sosial kerana alasan yang tidak dapat dipastikan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tiger of AlQuds ?? (@capriceofficial)

Dalam pada itu, pengurus Caprice, Aiman mengakui bahawa dia ada menerima perkhabaran tersebut pada tiga hari lalu.

Apa yang saya tahu, sepatutnya pernikahan dilangsungkan di sebuah masjid di Kuala Lumpur, tetapi berdasarkan gambar itu lokasi mungkin ditukar pada saat akhir.

Malah lelaki itu yang berada di Langkawi kini mendedahkan bahawa dia mendapat gambar tersebut daripada Azira sebelum memuat naik di laman Instagram miliknya.

Menurut Kosmo!, Aiman yang pernah bertentang mata dengan Elis, berkongsi bahawa wanita itu mampu menjadi isteri yang baik selain boleh menjaga Caprice dengan sempurna.

Soal pernikahan mereka, biarlah Caprice sendiri jawab. Setahu saya mereka tidak bertunang, mungkin hantar tanda dalam majlis merisik sebelum ini.
Katanya, pasangan berkenaan dikatakan baru setahun berkenalan sebelum mengambil keputusan untuk mendirikan rumah tangga.

Sepadan kan kedua mereka?

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:beutifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*