Selepas J4di Juruvideo Dan Penata Rias Kek4sih Di ABPBH34, Ini Ke4daan Dini Schatzmann

Malam Sabtu adalah hari paling bahagia buat selebriti versatil Janna Nick selepas dijulang sebagai Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular (ABP) ke-34. Kejayaan itu juga dikongsi bersama kekasih hatinya, Dini Schatzmann yang menemaninya selain bertindak sebagai juruvideo dan penata rias, kelmarin.

Dem4n pan4s dan ada jangkit4n kum4n

Di saat sedang meraikan kejayaan, Dini, 27, terp4ksa dikej4rkan ke pusat perub4tan semalam (Ahad) selepas mengal4mi dem4m p4nas dan jangk1tan kum4n.

Ketika dihubungi OhBulan!, Janna menyatakan teman lelakinya itu mula berasa tidak sihat s3jak dua minggu lalu.

Dini memang dah lama dem4m ‘on off’, sejak dua minggu lagi. Dia banyak penggambaran outdoor.. punca dia jatvh s4kit sebab cu4ca. Bila makan ub4t dia okey tapi bila habis ub4t dia s4kit balik.

Itu yang hari ini (Ahad) dia pergi hosp1tal untuk dapatkan raw4tan. Doktor bagi drip antib1otik dekat Dini. Dia okey, alhamdulillah.

Kesian Beby

Sebelum ini, menerusi satu hantaran di Instagram (IG), pemilik nama Nurul Jannah Munir berkongsi foto memegang tangan kekasihnya di hosp1tal.

Pada malam ABPBH34, penampilan pasangan dua sejoli ini berjalan di karpet merah meraih perhatian netizen apabila masing-masing memakai topeng penuh.

Janna tampil dengan busana sekuin rona perak manakala Dini menggayakan sut rona hitam dengan topeng memaparkan angka enam.

Rata-rata pengguna Twitter melabelkan pasangan itu sebagai Kim K dan Squid Game versi Malaysia. Bagaimanapun, ada juga segelintir yang berpendapat pemenang trofi Pengacara TV Popular dan Pelakon Filem Wanita Popular itu kelihatan berisi dengan wajahnya seakan ‘bengk4k’.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: Ohbulan!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*