[VIDEO] Gadis Berjalan Perlahan Dan Menunduk Undang Tanda Tanya

Hari ini bagaikan sudah menjadi kebiasaan apabila ada perkara pelik terjadi, orang awam akan merakamkan dan berkongsikannya di sosial media. Mungkin mahu berkongsi dengan orang ramai apa yang terjadi atau ada yang mahu tahu apa sebenarnya terjadi.

Sama seperti satu perkongsian baru-baru ini. Dalam satu rakaman dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun atisahira ini, dia bertanyakan mengenai seorang gadis berjalan perlahan dan menunduk yang ditemuinya di sebuah stesen LRT baru-baru ini.

Gadis tersebut nampaknya seakan sedang menjiwai watak seperti berlakon teater, namun berada di tempat awam tanpa sebarang prop hiasan. Ini membuatkan warganet tertanya-tanya dan curiga apakah yang sedang dilakukan oleh gadis ini. Berikut adalah perkongsian rakaman gadis berjalan perlahan dan menunduk di tempat awam ini:

Video

Wah, lain macam gaya dia berjalan ini! Agak-agaknya apalah yang sedang cuba gadis ini lakukan? Perkongsian rakaman tersebut telah meraih lebih 1.3 juta tontonan dan 130 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Tolong sorang jek bagi tau aku sebenarnya apa benda dia cuba buat? Ada movie baru nak keluar ke…”

Gadis Berjalan Perlahan 4

“Tak…Tak de yang tanya ke dia cam tu kenapa. Penat la…”

Gadis Berjalan Perlahan 3

“Ni pon salah satu seni yang ada”

Gadis Berjalan Perlahan 2

“Dia tengah kira jarak tu berapa kilometer”

Gadis Berjalan Perlahan 1

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*