[Video] Alisa Aisyah bikin ser4m jadi perhatian di TikTok, “Sesuai berlakon Ada H4ntu 2”

Sebelum ini gelagat comel tetapi kelihatan ser4m dilakukan oleh si cilik popular, Alisa Aisyah mendapat perhatian ramai selepas dikongsikan oleh ayahnya, Hairul Azreen.

Alisa Aisyah yang duduk di satu bahagian bertangga dalam gelap mengundang ramai tercuit hati dengan gelagat anak kepada pasangan pelakon, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha yang berani dimana dikatakan mencari Hairul Azreen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Walau bagaimanapun, melihatkan satu rakaman yang turut tular di aplikasi, TikTok menunjukkan kejadian terbabit sekali lagi dengan kapsyen, “My bebek rindu daddy dia, Alisa Aisyah.”

Alisa Aisyah yang disapa dengan panggilan bebek nampaknya duduk di ruang rumah yang sama kerana dikatakan rindu dengan Hairul Azreen.

Kelihatan menerusi video, Alisa Aisyah menunggu dan akhirnya bangun lalu didukung dan kejadian itu membuatkan netizen tercuit hati disamping telatah berani si cilik popular ini dikatakan sesuai berlakon dalam filem Ada H4ntu 2.

@syudazman96

Balas kepada @atynfiqa ##part2 kalini ?? duduk kt tangga pulak ?

♬ bunyi asal – Alisa ?

Ada Hantu merupakan sebuah filem ser4m komedi arahan sulung daripada Hairul Azreen yang dibintangi oleh beberapa pelakon hebat seperti Zahiril Adzim dan ramai lagi.

Netizen diruangan komen bagaimanapun turut memberikan pelbagai respon terhadap telatah berani adik kepada Yusuf Iskandar ini.

“Tu kan nasib baik dia terus toleh eh, kalau diam je nampak rambut…”

AlisaAlisa

“Seram kadang saya tengok”

IMG_20211112_073300

“Haish sumpah ser4m berani betul Alisa…”

IMG_20211112_073309

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*