Anak menlnggal lepas sejam lahir, ibu peluk erat bayi Syurga ketika mandikan Undang seb4k

Siapa yang tak sedih apabila zuriat yang dikandung menlnggalDunia beberapa jam selepas dilahirkan disebabkan k0mplikasiJantung.

MomenDuka kehilangan anak

Hal ini dirasai sendiri seorang pengguna Faceb0ok apabila berkongsi momen duka itu di media sosial dan mendapat perhatian ramai.

Menerusi Faceb0ok Muniey Nurnasuha, dia yang menceritakan kisah kehilangan anaknya disebabkan msalah JantungBerlubang pada 6 November 2021 yang lalu.

Menlnggal selepas sejam dilahirkan

Menurut wanita itu, pada awalnya dia berasa sakltPerut dan keluarDarah ketika waktu pagi. Disebabkan sudah menjangka akan bersalin tidak lama lagi, dia terus bergegas ke hospital dan pada petang, dia selamat melahirkan seorang bayi lelaki.

Namun, siapa sangka kegembiraan menyambut cahaya mata baharu bertukar sedih apabila sejam selepas dilahirkan bayi berkenaan disahkan menlnggal dunia.

Mandi dan uruskan jenzah anak

Di kesempatan itu, Murniey juga sempat menceritakan momen dia memandikan jenzah bayinya di bilik mayat bersama beberapa ahli keluarga lain. Situasi ketika itu sangat hiba apabila dia beberapa kali memeluk bayi yang baru sahaja dilahirkan namun sudah tdak lagi benyawa.

Semoga ibu dan keluarga terus kuat

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet turut sebak melihat keadaan seorang ibu yang terpksa merelakan pemenrgian anak yang baru sahaja dilahirkan walaupun sakit ketika bersalin masih terasa.

Mereka juga mendoakan agar r0h allhyarham anak kepada Muniey Nurnasuha itu akan terus mendoakan kesejahteraan ibu dan bapanya didunia serta diakhirat.

Tk tahan air mata tengok vide0

Allhuakbar Salam takziah

Baby dah tunggu di syurga nak pimpin tangan ibu bapa dia

Ada yang pernah hadapi pengalaman sama

Sumber : ohmmedia

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  https://transformasi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*