“Ramai peminat bertanya bila nk bertudung dan menutup aurat”- Ini respon Bella Astillah

Isteri kepada penyanyi Aliff Aziz, Bella Astilllah kerap memuat naik video kelincah4nnya yang sedang menari dan menyanyi di akaun TikTok dan juga Instagram.

Rutin kekerapan dia memuat naik video seperti itu kerap menerima pelbagai respon dalam kalangan peminatnya. Selain menerima pujian, Bella juga sering menerima komen dalam kalangan peminat yang memintanya untu menutup aurat.

Bella mengucapkan terima kasih kerana pengikutnya sungguh prihatin dan sentiasa menerima cadangan yang positif. Dia mengatakan terbuka untuk menerima tegvran yang diberikan mengenai penampilannya.

Ujarnya lagi, dia sentiasa meminta doa daripada peminat agar suatu hari nanti dia terbuka untuk berubah ke arah yang lebih baik.

“Saya faham, ramai yang concern dan ambil berat. Terima kasih banyak-banyak, saya sangat hargai respons yang diberikan. Cuma apa yang saya boleh katakan adalah doakanlah saya.

“Kalau tanya saya sendiri, siapa yang tak nak (menuju ke arah kebaikan)? Cuma ada perkara yang perlu saya buat… jadi insya-Allah doakanlah saya,” katanya kepada sebuah portal.

Mengulas mengenai kegemarannya memuat naik vidoe-video tarian itu di medai sosial.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah)

“Sebenarnya, saya memang menari sejak zaman sekolah. Ia bukanlah satu perkara baharu. Suami saya sendiri mengenali saya sebagai seorang penari. Selalunya, kalau menari tu, saya terlibat dengan kempen dan juga melunaskan kerja untuk pelanggan (client). Selain itu, saya juga menari atas dasar hobi.

“Jika bercakap tentang komen-komen neg4tif yang saya terima menerusi video tarian yang saya muat naik, saya hanya ignore,” katanya lagi.

Dalam perkembangan lain, Bella memberitahu yang dia sedang dalam proses untuk menyiapkan single baharu. Namun, dia tidak mahu terburu-buru untuk memasarkan single berkenaan kerana menginginkan hasil yang terbaik.

Sekafar info, suaminya Aliff Aziz seperti yang umum ketahui sudah berhijrah ke arah lebih baik dengan menyertai jemaah tabligh dan berkongsi mengenai berita ini di media sosialnya.

Aliff yang sebelum ini sering terpalit dengan kontroversi panas, akhirnya dibuka pintu hati untuk melakukan penghijrahan.

Sumber: Gempak

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.dailyupdat20.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*