“Buk4n M4in Tokti G0yang” Hael Husaini K0ngsi Tokti Tersasvl, Sekali Benda Lain Yg Netizen Perasan

Sungguh ramai peminat begitu tertarik dengan kelainan lagu yang diperdengarkan pada kali ini oleh Hael Husaini apabila lagu berjudul Kelentang Kelentong sangat santai.

Namun begitu, sejak beberapa hari ini juga, aplikasi TikTok dihiburkan dengan video penyanyi popular, Datuk Seri Siti Nurhaliza meneka judul lagu-lagunya yang boleh tahan menghiburkan.

Tetapi nampaknya dalam video itu, tekaan lagu baru Hael Husaini itu bertukar lucu apabila Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut mesra dengan panggilan Tokti tersasul ingin menyebut namanya.

Telatah tersasul Tokti yang berjaya meneka judul lagu namun lain pula jadinya itu mengundang bertambah menghiburkan apabila Hael Husaini di TikTok berkongsikan video terbabit dengan caranya.

VIDEO :

Agak lucu sehinggakan peminat terhibur video yang diedit itu namun dalam pada masa yang sama video tersebut masuk ruangan fyp di TikTok mengundang ramai peminat meninggalkan pelbagai reaksi lucu mereka pula dan setakat ini rakaman yang dikongsikan itu ditonton lebih 500,000 kali.

KOMEN NETIZEN :

“Hael Husaini pandai edit eh eh eh ehhhh…”

“Uishh boleh pulak dia sasul…”

“Dia punya confident tuwww”

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*