[VIDEO] “Boleh kan cakap baik-baik?” –Staf Sekolah Memandu HaIau Ibu, Anak Sampai Terketar Suara Tahan M4rah

Disebabkan itu, ramai juga yang mula pergi ke pejabat atau tempat-tempat penting untuk menyelesaikan urusan yang tertangguh sebelum ini. Betul lah tu, Min pun baru je lepas renew lesen…

Namun, lain pula cerita yang dikongsikan oleh seorang gadis di akaun TikTok miliknya iaitu @heyowshu. Dalam video itu, terjadi satu insiden yang menyebabkan dirinya terpaksa bertindak seperti itu. Apa pula yang jadi ni?

video 1

video 2

Menerusi video itu, dia merakam insiden di mana dia terpaksa bersuara selepas staf di sebuah sekolah memandu menghalau ibunya sebelum mendengar penjelasan dan seolah-olah seperti malas mahu melayan persoalan dari ibunya.

“Aku okay ja.. Tapi kalau dah sampai haIau mak aku, ni dah lebih laa”

Gadis itu yang dikatakan berani oleh netizen di bahagian komen, mendapat pujian kerana boleh untuk menyuarakan ketidakpuasan hati walaupun suaranya telahpun kedengaran terketar-ketar akibat tahan rasa m4rah. Eh, mestilah.. Dia pun cuba untuk tak tinggikan suara…

Full Jpj Komen

Rata-rata menyuarakan pendapat mereka bahawa staf tersebut seharusnya bersifat profesional dan juga menghormati orang tua. Ini kerana, ramai yang menilai dari cara staf itu bercakap dengan gadis tersebut juga kedengaran agak mel4mpau.

Difahamkan gadis itu telah memuat naik sambungan video mengenai ins1den itu. Korang boleh klik di sini untuk menonton video tersebut.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*