“Manis Dan Sopan…”Isteri Fizo Omar M4lu-M4lu Dirakam J4di Perhatian

Walau bagaimanapun, seperti yang diketahui Fizo Omar telah selamat diijab kabulkan dengan seorang gadis Sarawak yang juga merupakan bekas pramugari di sebuah syarikat penerbangan.

Kisah percintaan mereka yang tidak diketahui menjadikan pasangan bagai pinang dibelah dua ini selepas sah bergelar suami dan isteri sentiasa menjadi perhatian di media sosial sejak kebelakangan ini selepas disatukan pada 21 Oktober lalu.

Kecantikan isteri Fizo Omar yang dikenali sebagai Fazeera Nazri Aziz ini juga sebelum ini hangat menerima pujian ramai selepas dided4hkan menerusi ruangan Instagram peribadi Fizo Omar lalu menerima ribuan tanda suka ramai yang turut tumpang gembira dengan pelakon ini

Namun begitu, nampaknya isteri Fizo Omar sekali lagi mencvri tumpuan warganet selepas satu rakaman disaat dia dirakam kelihatan malu-malu sehingga cuba berpaling dan menutup wajahnya.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by fizoomar (@fizoomar)

Tindakannya itu mengundang ramai meninggalkan pelbagai reaksi senang mereka melihat gadis pilihan hati pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa ini yang dikatakan manis dan sopan.

Melihatkan Fazeera yang mengenakan tudung itu turut menerima doa mengharapkan agar dia terus istiqomah. Sekali gus menerima ribuan tanda suka ramai di hantaran video tersebut.

“Comey, cantik…”

“Dahlah cantik, pemalu…”

“Tak nampak macam ada makeup, sweet pengantin”

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*