Saya maafkan mereka, walaupun sekali tidak minta maaf’ – Luahan Ayah Zulfarhan Buat Ramai Seb4k

KUALA LUMPUR – “Saya sudah maafkan mereka”. Itu luahan ayah pelajar Universiti Pert4hanan Nasional Malaysia (UPNM), Zulfarhan Osman Zulkarnain.

Zulkarnain Idros, 57, berkata, meskipun ber4t untuk dia memaafkan dan sukar melupakan apa yang telah berlaku, beliau menghormat! namun segala keputusan yang telah ditetapkan pihak mahkamah.

“Saya maafkan kesemua mereka…,” katanya ketika ditemui lobi Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur selepas keputusan k3s itu di sini sebentar tadi.

Bagaimanapun menurut Zulkarnain apa yang membuatkan beliau terkilan tertvduh dan keluarga tidak datang berjumpanya ataupun untuk meminta maaf.

“Keluarga tertudvh mahupun tertudvh langsung tidak datang berjumpa saya dan isteri untuk meminta maaf kepada kami. Seolah-olah seperti anak saya pula yang bers4lah,” ujarnya.

Tambahnya, beliau berterima kasih kepada pihak mahkamah yang telah menjatuhkan hukvman yang setimpal kepada semua tertvduh.

Mengulas lanjut, Zulkarnain berkata, apa yang penting, beliau berharap orang ramai mengambil iktibar terhadap k3s yang terjadi kerana imp4knya amat besar.

“Saya pesan kepada masyarakat supaya, jauhi sifat membvli, kerana ia akan memberi kes4n kepada keluarga. Saya keh1langan anak sulung saya, anak-anak keh1langan abang sulung, serta idola mereka, sememangnya perkara seperti akan memberi kesan kepada saya dan keluarga seumur hidup kami,” katanya lagi.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : -K!ONLINE VIA UTUSAN ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*