Wanita dl cer4i guna WhatsApp kngsi mesej suara suami lafaz Tal4k Undang Seb4k

Perkahwinan berakhir

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TlkT0k dikenali sebagai @SyazwaYazid apabila memuat naik satu vide0 ‘perjalanan’ rumah tangganya yang telah pun berakhir.

Lafaz Tal4k guna mesej suara

Menerusi vide0 yang tular tersebut, penggua TlkT0k berkenaan telah menyertakan sekali gambar-gambar perkahwinannya beserta satu rakaman lafaz cer4i yang dibuat suaminya hanya menerusi aplikasiWhatsApp.

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian ramai dan telah ditonton lebih dari sejuta viewers dalam masa 10 jam sahaja.

Walaupun tdak menjelaskan hal sebenar berkenaan rumah tangganya, @syazwayazid telah bersangka baik dengan Maha Pencipta bahawa setiap yang telah direncanakan oleh Allah S.W.T adalah yang terbaik untuk umatnya.

Buka TlkTk dengar benda macam ni pagi2

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen diruangan TlkT0k wanita itu dengan berasa takut melihat situasi perkahwinan seperti itu apabila sesenang hati menalazkanCer4i hanya melalui mesej suara.

Ramai juga terkejut dengan muat naik video itu memandangkan gambar dan vide0 yang diambil seakan pasangan tersebut baru sahaja bernikah namun perkahwinan berkenaan tidak bertahan lama.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://news78post.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*