“BFF till Jannah” – [Vide0] Tak Dapat Pergi Wedding Kawan Sebab Hamil, Pengantin Sanggup Datang Rumah Bagi Goodies

Kalau kita cakap mengenai sahabat sejati, mesti kita terfikir untuk sentiasa bersama walaupun ketika sus4h dan senang. Betul tak? Untuk mempunyai sahabat atau BFF yang memahami kita luar dalam boleh dikatakan satu dalam seribu.

Begitulah juga dengan cerita kali ini yang dikongsikan di TikTok menerusi akaun @weeew.1. Dalam video itu, dia menceritakan bahawa dirinya sedang sar4t mengandung dan tidak mampu untuk menghadiri majlis perkahwinan sahabat karibnya.

Disebabkan itu, kawannya sanggup pergi ke rumahnya setelah akad nikah untuk memberikan goodies kepadanya. Bukan itu sahaja, sebagai pengantin baru, kawannya juga membawa dia pergi berjalan di kawasan yang berdekatan untuk luangkan masa bersama.

Perkongsian itu mendapat pelbagai reaksi dari netizen di bahagian komen yang mengatakan dirinya beruntung kerana mempunyai sahabat karib yang memahami keadaannya dan tidak melupakan dirinya ketika di hari yang bahagia.

Video:

@weeew.1Kawan baik memang ramai.. Tapi nak jumpa yang memahami + jujur + terima kita seadanya bukan senang ❤️ #bestfriend♬ bunyi asal – Sitizoner – Sitizoner

Malah, ada juga yang turut mengatakan yang diri mereka mengharapkan agar sahabat mereka juga sama seperti pengantin tersebut. Lebih mencvri perhatian, ada juga yang throwback perkara gil4-gil4 yang pernah mereka lakukan bersama sahabat mereka.

Korang ni saja tau! Tak pasal-pasal min jadi rindu dengan BFF min.. Hmmm…

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*