“Dri jauh mcam Erra Fazira..” Peminat Teruja Jumpa Fizo Omar & Isteri, Siap Lambai- ‘tak somb0ng’

Selepas sah bergelar suami kepada gadis Sarawak, pelakon Fizo Omar dan isteri sehingga ke hari ini masih sahaja menjadi perhatian peminat.

Pasangan bagai pinang dibelah dua ini mengundang peminat juga begitu bahagia melihatkan Fizo Omar kini semakin bahagia dengan isteri, Fazeera Nazri Aziz.

Walau bagaimanapun, baru-baru ini pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa ini berkongsikan diruangan Instagram peribadinya dengan membawa isterinya itu pulang ke Kelantan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by fizoomar (@fizoomar)

Pun begitu, apa yang menarik perhatian lagi tentang mereka di ruangan aplikasi TikTok, seorang individu sempat merakam detik sweet Fizo Omar dan isterinya itu disaat berada di Kelantan.

Lebih mengundang teruja peminatnya itu, Fizo Omar sempat melambai tangan lalu perkongsian video tersebut men.curi tumpuan pengguna TikTok yang lain.

Video terbabit bagaimanapun mengundang peminat turut memuji kecantikan isterinya yang mana ada yang merasakan Fazeera kelihatan seperti selebriti, Erra Fazira selepas dilihat dari jauh.

“Cantik isteri dia”

Fizo Omar

“Dari jauh nampak macam Erra Fazira…”

IMG_20211031_085651

“Cantik isterinya”

Fizo Omar

Oleh kerana menerusi video itu, Fizo Omar dan isteri dilihat tidak memakai pelitup muka, pemilik akaun tampil memberikan res.pon apabila pasangan ini ketika itu sedang mengambil gambar sekali gus dapat dilihat ditangannya memegang pelitup muka.

“Ada dia bawa…”

IMG_20211031_085832

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: HCL, Utube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*