“Part Berebut…”- Kongsi Video Di TikTok, Alha Alfa Dan Zara Zya Tapi Dis4ngka Neelofa

sebut sahaja pelakon Zara Zya, ramai yang sangat layan apabila dia berlakon di kaca televisyen sehinggakan apa-apa sahaja watak diberi pasti disukai ramai.

Apa tidaknya, lakonan Zara Zya boleh dikatakan antara yang terbaik dikalangan selebriti wanita sekali gus membuatkan dia sering mencuri tumpuan umum di media sosial.

Baru-baru ini pula, Zara Zya berkongsikan bagaimana sambutan hari lahirnya disambut dengan penuh kegembiraan. Zara Zya menerusi TikTok dilihat memuat naik kenangan bahagia itu yang mana kelihatan juga rakannya, Datuk Alha Alfa.

Zara Zya diruangan kapsyen mengatakan hari jadinya iaitu pada 22 Oktober lalu menjadi penuh bermakna apabila Datuk Alha Alfa mengajaknya menyambut di Mesra Home Ampang.

Perkongsian di ruangan TikTok itu bersama satu rakaman video ternyata menarik perhatian ramai yang suka melihat mereka di situ namun tidak semena-mena juga, ada yang tersalah sangka Zara Zya yang memakai pelitup muka itu tertukar dengan Neelofa.

Melalui respon-respon netizen diruangan komen, ada yang melihat individu dalam video tersebut merupakan Neelofa. Mungkin kerana penampilannya itu tetapi dalam pada masa yang sama, peminat turut tumpang gembira melihat pelakon ini bahagia menyambut ulang tahun kelahirannya di Mesra Home Ampang.

“Aku ingat Neelofa dah tadi”

“Pandai dia layan…”

“Lahh ingat Neelofa tadi…”

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*