Baru Bergelar Isteri, Pengantin Perempuan Meningg4l Sehari Selepas Bernikah

Setiap pasangan yang baru berumah tangga pasti mengharapkan agar dapat hidup bersama sehingga ke usia tua.

Namun takdir Allah S.W.T siapapun tidak dapat menyangkalnya kerana Dia sudah berkehendak begitu. Kita sebagai manusia harus reda dengan qada’ dan qad4r yang  telah ditetapkan.

Jodoh, aj4l, m4ut ditangan Tuh4n

Hal ini telah dirasai oleh seorang lelaki apabila terp4ksa melalui detik cukup sukar dalam hidupnya setelah isteri yang baru sahaja dinikahi meningg4l dunia sehari selepas itu.

Perkara tersebut dikongsikan seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Amaleng Husni apabila berkongsi gambar bersama pasangan pengantin di atas pelamin. Menurutnya, sepupunya baru sahaja bergelar isteri sebelum meningg4l dunia keesokan harinya.

Baru umum tarikh nikah Sabtu lalu

Suami kepada sepupu Amaleng Husni yang dikenali sebagai Akmal Aziz juga baru sahaja memaklumkan tarikh pernikahnya pada 23 Oktober 2021 (sabtu) menerusi Facebook, namun tidak menyangka jodohnya bersama isteri tidak panjang.

Menjengah keruangan Facebook wanita itu, deretan ucapan takziah buat keluarga diterima memandangkan Allahyarh4m  baru sahaja bergelar isteri.

Walaupun tidak dapat dipastikan pemergiannya disebabkan apa, namun ada pihak di ruangan komen mengatakan bahawa Allahyarh4m meningg4l dunia kerana 0ksigen tidak sampai ke 0t4k. Wanita itu dipercayai pengs4n secara tiba-tiba.

Sehubungan dengan itu, muat naik berkenaan tarikh pernikahan pasangan tersebut telah dipenuhi dengan ucapan takz1ah kepada suami Allahyarham dan masing-masing berharap agar lelaki berkenaan tabah menerima ketentuan daripada Allah.

Mereka juga mendoakan agar Allahyarh4m tempatkan dalam kalangan orang beriman dan r0hnya terus dicucur1 rahmat.

Salam takzi4h.

Sumber: Facebook Amaleng Husni, Akmal Aziz

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : klmenjeritvideo

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*