“Akui SiIap” -Akhirnya, Lelaki Ini Tampil Menjelaskan Yang Terjadi Sebenarnya

Aktiviti yang dilakukan di dalam kenderaan seperti kereta biasanya boleh dilihat dengan jelas oleh orang lain andai kereta berkenaan tidak memasang tinted atau menggunakan cermin tinted yang agak cerah.

Jadi, tdak hairanlah jika perbuatan ‘pelik’ seseorang boleh ditngkap kerana mendatangkan tanda tanya kepada orang sekeliling lebih-lebih lagi apabila dilakukan pada waktu siang di tempat umum.

Macam tengah cari barang

Dalam satu perkongsian yang tular di laman Twltter Jabatan Netlzen Negara, seorang pengguna media sosial telah menghantar beberapa keping gambar pasangan lelaki dan perempuan di dalam sebuah kereta Perodua Myvi dalam keadaan mencringakan.

Difahamkan, gambar tersebut diambil di lampu isyarat Taman Sejati, SUngai Petani, Kedah apabila seorang perempuan bertudung kelihatan sedang berbaring di peha pemandu.

Walaupun tdak dapat dipastikan ‘aktiviti’ yang sedang dilakukan, namun menerusi ruangan komen ramai yang mulai berandai-andai berkenaan gambar yang vlral itu.

Minta maaf sebab vlralkan sesuka hati

Sedar akan keterlanjuran menularkan gambarserta nombor plat kereta tersebut, Shahzuwan Emilia telah menulis di ruangan Facebooknya dengan memohon maaf diatas tindakan tersebut.

Dia memaklumkan telah dihubungi pemandu kenderaan itu dengan menyatakan hal sebenar iaitu wanita terbabit tunduk ke peha pemandu bertujuan untuk mengambil barang yang jatuh.

Menurutnya lagi, dia selaku individu yang menularkan gambar berkenaan memohon maaf kepada pemandu Myvi berkenaan kerana telah mengundang fitnah setelah hal berkenaan viral di media sosial.

Sedar akan kesalahan yang dilakukan, dia berharap agar orang ramai yang telah berkongsi semula gambar tersebut untuk memadamkannya kerana salah faham yang berlaku antara mereka sudah diselesaikan.

Dia dan individu yang ditularkan itu juga tidak teragak-agak untuk mengambil tndakan undang-undang jika masih ada pihak yang cuba untuk menaikkan semula hal terbabit ke media sosial sehingga mencetuskan perbalahan sesama warganet.

Sumber : Ohmymedia

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  https://livenewszone.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*