Wanita Kena Ada Pendapatan, Penerbit Ayu Putih Respon Jika Tak Mampu Bawa ‘Bidadari’ Ke Switzerland

Baru-baru ini satu perkongsian dari Abdul Rani Kulup Fans di Facebooknya telah mendapat perhatian warga netizen mengenai isu bawa ‘bidadari’ pergi melancong.

Tidak Perlu Melancong Ke Switzerland

Dalam penulisan tersebut, dia menyatakan bahawa sebagai suami sekiranya tidak mampu untuk bawa isteri ke Switzerland, memadai dengan mengambil hati para isteri dengan membawanya melancong ke dalam negara sahaja.

Seperti Orang Bujang

Tambahnya lagi, ada sesetengah golongan suami yang pergi ‘konvoi’ menaiki motor bertindak seolah-olah mereka adalah golongan bujang dengan berkongsikan aktiviti di sosial media sedangkan si isteri dan anak-anak dirumah  jarang keluar dan makan lauk kenduri sahaja.

Wanita Mesti Ada Pendapatan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Datuk Normashayu Puteh (@ayuputeh)

Penulisan dari Abdul Rani Kulup Fans tersebut telah mendapat reaksi dari penerbit Ayu Puteh. Menurut perkongsiannya di laman Instagram story, baginya golongan wanita perlulah mempunyai pendapatan sendiri dan aktiviti seperti ‘konvoi’ yang dikatakan sering dilakukan oleh golongan suami tidak memberi kesan kepadanya.

Suami Tidak Perlu Mencuba Sana Sini

 

Ayu Puteh juga turut berpesan, baginya sebagai seorang suami tidak perlu untuk mencuba sana sini untuk elakkan dari kena tegvran daru isteri.

…lelaki suami ini jangan kau cuba sana sini, pasti kau kena m4ki hamun punya

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*