“Alhamdulillah Smoga Bhagia..” Kongsi Kelakuan Baik Suami, Neelofa Tular Di TikTok- ‘Untungnya Lofa’

Usahawan dan selebriti terkenal, Neelofa telah disatukan dengan jejaka pilihan hatinya iaitu Haris Ismail pada Mac lalu dan nampaknya pasangan ini tidak henti-henti menjadi tumpuan peminat mereka.

Apa tidaknya, Neelofa dan Haris Ismail semakin membuatkan peminat tak keruan melihat kegembiraan pasangan bagai pinang dibelah dua ini yang sering tular dan menghiburkan selepas wargamaya tidak menyangka mereka suka mengusik antara satu sama lain.

Dalam pada itu, meskipun Neelofa kini sudah tidak terlalu aktif di kaca televisyen seperti sebelum ini, peminat masih sahaja dapat melihatnya yang kadang kala membuat IG live.

Ternyata perkongsian pada kali ini apabila dia dilihat bersama pelakon, Fouziah Gous turut mendapat perhatian lebih dua ribu penonton melihat mereka di IG live.

Antara perbualan mereka juga dikongsikan semula oleh seorang individu yang lalu menjadi bualan wargamaya di TikTok dimana Neelofa berceritakan kelakuan baik suami, Haris Ismail atau turut dikenali PU Riz.

Perkongsian tersebut membuatkan peminat merasakan Neelofa beruntung memiliki suami yang baik dan tak kurang juga, wargamaya mendoakan yang terbaik buat pasangan ini.

“Wah untung Neelofa, well perempuan yang baik untuk lelaki yang baik”

“Alhamdulillah semoga kekal bahagia till jannah”

“Alhamdulillah semoga bahagia…”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*