D4kwa Dif!tn4h, Ds Vida Mahu Iqbal Ded4hkan Keben4ran

Barangkali bibit percintaan di antara jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida (DSV) dan bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli bakal berakhir apabila kedua-duanya kini mempunyai masa.lah perse.lisihan faham.

DSV J4wa4b Tuvduhan Iqbal 

Menerusi sebuah video berdurasi hampir 13 minit, DSV atau nama sebenarnya Datuk Seri Dr. Hajjah Hasmizah Othman menjawab segala t0hmahan dan ke4caman yang diterima berikutan tind4kannya mener.jah rumah Iqbal pada jam 3 pagi disifatkan sebagai tidak manis.

Menurut DSV, dia terkejut kerana Iqbal bertindak memalvkan dirinya di media s0sial. Tambahnya lagi, ketika berada di rumah Iqbal, dia bersama beberapa orang kakitangan serta anaknya dilayan baik namun segalanya berubah apabila mereka pulang apabila Iqbal seolah-olah memvtarbelitkan perkara sebenar.

“Saya sebenarnya tak nak panjang-panjangkan cerita. Saya bukan tak boleh move on tapi Ahmad Iqbal Zulkefli, saya pergi rumah awak secara jalan yang benar sebenarnya walaupun awak telah twist pelbagai ketika kunjungan saya ke rumah awak

“Saya nak pergi rumah awak ini, marvah saya, nama baik saya, harga diri saya..

“Saya simpan segalanya dalam hati saya. Saya tahu niat saya Lillahitalla tapi kenapa cerita yang benar itu awak ta.kutkan? Kenapa awak takut dengan kebenaran? Kenapa awak pergi jaja benda yang malu.kan saya, jatuhkan marvah saya, awak pijak saya.

“Awak dah dapat apa yang awak nak kan? Dah dapat followers, dah dapat orang kenal, media pun suka cover cerita awak dan awak tak nak saya tumpang cerita awak. Ok tapi saya pergi itu tak nak rakam video tapi awak twist cerita saya nak rakam kalau tak datang akan berlaku pergaduhan besar dan saya nak tengok rumah awak dan saya paksa awak untuk tengok semua rumah awak.

“Ya Allah Ya Tuhanku. Sedih saya. Kalau netizen macam-macam itu saya tak kisah tapi awak sendiri yang mengh3ntam, yang mengvtuk saya. Secara logik akal itu saya tidak boleh terima melainkan awak ini Si T4nggang” luah DSV.

Mahu Iqbal Dedah Perkara Sebenar 

Dalam pada itu, pelantun I Am Me ini turut meminta Iqbal untuk menceritakan perkara sebenar terutama berkaitan tvduhannya mendakwa DSV telah mengetuk pintu rumahnya pada jam 3 pagi.

“Saya pergi rumah awak pukul berapa? Kalau awak waras kalau awak benar, kalau awak jujur seperti mana awak nak kejujuran, saya pergi pukul berapa? Siapa ketuk pintu rumah awak? Jawab

“Sebab awak tak nak saya whatsapp awak,awak tak nak facetime dengan saya, awak tak nak apa-apa hubungan dengan saya. Yes! Fine! Tak apa..

“Awak dah cakap awak tak nak dekat saya tapi saya macam terhegeh-hegeh orang tua kata nak dekat awak , tak boleh move on maka awak kata balik kenapa tak bawa air pen4war kenapa bawa cincin. Awak yang tahu kenapa saya bawa cincin itu kan?

“Saya kena pergi juga rumah awak waktu malam yang netizen tak faham kenapa. Hello, malam kerana awak tidur pukul berapa? Awak tidur biasanya lepas subuh sampai pukul berapa dan di siang hari kita orang meniaga ini sibuk dan malam kita akan stay buat kerja segala

“Siapa yang ke.tuk pintu rumah awak? pukul berapa? Bukan tiga pagi kan? Dila pergi ketuk pintu rumah awak dengan Peah, hidup lagi diorang ini bukan saya ketuk pintu rumah awak. Dila ketuk pintu rumah awak bukan? Awak pun buka pintu itu tak ada tel4nj4ng pun kalau tel4nj4ng Dila la.ri dah. Awak baru balik kan? Awak sendiri cakap baru balik.

“Awak buka pintu, Dila masuk, Peah masuk, Aniq masuk, Jep masuk ,Kacak masuk, lima orang masuk dan saya duduk dalam kereta sebab saya masih berfikir perlu atau tidak saya masuk. Kalau dia baik saya masuk, setelah setengah jam saya masuk betul? Mungkin awak tak ingat sebab apa yang awak tulis itu lain.

“Alhamdulillah awak layan saya baik dan saya cakap saya tak nak rakam tau. Awak pun cakap dah kenapa tak nak rakam kalau dah datang. Sebab saya rasa benda ini perlu diselesaikan antara awak dan saya. Priv4si kan? Tapi awak nak rakam, rakamlah. Alhamdulillah awak layan bagus” katanya lagi

Anggap Seperti Tangg4ng 

Kecewa dengan tvdvhan tersebut, DSV turut menyifatkan Iqbal seperti Tanggang dan berharap agar usahawan itu kembali ke pangkal jalan.

“Tiba-tiba tengok dalam IG story awak macam-macam cerita. Tapi saya nak tergelak juga dengan awak punya update dalam story. Pergi marah guard, nak tunjuk apa? Awak kaya ada dua guard? Marah guard waktu pukul 5 pagi. Mereka gelak dekat awak kalau pukul 5.30 pagi. Saya balik pukul 4.30 pagi saya masuk pun guard minta ic Jep, no plat Dato Seri Vida. Mungkin awak tak sedar awak ingat adik awak

“Saya pun hairan Tanggang. Kepada Iqbal dan netizen yang menghina saya pergi rumah awak cakap pukul 3 pagi saya harap penjelasan saya cukup.

“Saya harap awak sedar kembali ke pang.kal jalan. Bukan pang.kal jalan untuk mengahwini saya tapi tidak menghin4 saya sehin4-hin4, sej!j!knya saya kepada awak. Seb3nci-b3nci manusia sej4h4t-j4ha4tnya manusia saya rasa tak ada macam awak ini yang mengh!na saya tempat awak cari rezeki awak dapatkan apa yang awak nak” tegas DSV

Terdahulu, Iqbal beranggapan DSV sengaja mereka-reka cerita kononnya dia telah telah terkena s4nt4u walaupun dia berada dalam keadaan sihat.Selain itu, Iqbal turut mendakwa DSV telah men3rjah ke kediamannya kira-kira pukul 3 pagi Sabtu lalu bagi memberitahunya berkenaan perihal s4ntau.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*