[Terkini]’Apapun Sy Reda..’ Ank Ada Mng4du Tkanan Krja Sblm Ditmui MninggaI Tertmbak Di Ieher.

Itulah Iuahan bapa kepada seorang angg.ota poIis, Khairul Azzad Kamarulzaman yang ditemui matl dengan k.esan tmbakan di Ieher dalam sebuah kereta Proton Preve di lot meletak kenderaan di Pekan Muar, semalam.

Menurut bapanya, Kamarudzaman Kusan, 50-an, dia menyif.atkan anaknya seorang mesra dengan keluarga dan rakan-rakan.

“Pada 6 Oktober lalu dia balik ke rumah sebab bercuti dan pulang semula pada 12 Oktober kerana mula bertugas 14 Oktober.

“Semasa balik pun dia tldak nampak ada masaIah dan sentiasa ceria dengan adik beradik dan rakan-rakannya.” katanya ketika ditemui selepas solat jnazah di Surau Al Kauthar, Kota Seri Emas, di sini hari ini.

Tambahnya, sebelum ini anak saya pernah menga.du masaIah tentang tugasan tetapi dia memberi nasihat kepada anak sulungnya itu agar terus bert.ugas.

“Ada satu ketika dia menga.du tkanan tetapi saya hanya beri sokongan untuk terus bekerja kerana semua angg.ota poIis begitu,” tambahnya.

SebeIum itu, jnazah Khairul Azzad tiba dari Hspital Besar Muar di perkarangan surau itu kira-kira jam 5.30 petang untuk urusan solat sebelum dikebu.mikan di Tanah Perkburan Islam Ar-Raudhah, Kota Seriemas di sini.

salam tkziah. al fatihah

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

K! ONLINE via DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*