Telatah lucu Wany Hasrita buat netizen terhibur, “Tak pernah serius…”

Mula mendapat perhatian menerusi lagu single sulungnya berjudul Menahan Rindu dan berjaya merangkul pelbagai anugerah besar membuktikan Wany Hasrita mendapat sokongan ramai dalam dunia nyanyian.

Selain dapat ditonton menerusi kaca televisyen, Wany Hasrita turut popular di media sosial apabila Instagram peribadinya juga telah diikuti 3 juta penyokongnya sekali gus dapat mengikuti perkembangannya.

Wany

Walau bagaimanapun, di TikTok nampaknya Wany Hasrita mencuit hati ramai dengan telatah lucu dirinya yang lalu menjadi bualan di aplikasi popular itu.

Dalam satu perkongsian video di akaun bernama Caca’s Official memaparkan Wany Hasrita sedang photoshoot namun tentu sahaja disebalik untuk mendapatkan foto yang terbaik, selebriti ini cuba melakukan teknik dan kelihatannya berhasil.

@cacasofficial#fyp #foryou #seluarmuslimahno1malaysia #tiktoker #viral2021 #seluarmuslimahcacas♬ Oh No – Kreepa

Perkongsian di ruangan TikTok itu juga dalam pada masa yang sama mengundang lucu apabila Wany Hasrita yang rupa-rupanya seorang yang kelakar menarik perhatian ramai dengan bermacam-macam komen.

Menjengah respon netizen, telatah penyanyi popular ini membuatkan mereka berdekah lalu hantaran video itu juga telah meraih ribuan tontonan.

“Nakal…”

IMG_20211018_075620

“Hahaha Wany Wany”

IMG_20211018_075539

“Wany tak pernah serius”

WanyIMG_20211018_075520Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*