[VIDEO] “Pen4ngan Bibir Teb4l,” Member Terus ‘Merem4ng’ Dikvcup Harris Annuar

Harris Anuar, seorang pelakon yang meningkat naik, beliau banyak berlakon watak2 komedi dalam beberapa buah drama tempatan. Sebelum ini, kita banyak melihat Harris banyak memuatnaik video pr4nk bersama ibunya dan kawan2nya tetapi lain pula video yang dimuatnaik baru2 ini.

Mal4ng yang tidak berbau buat pelakon tersebut kerana tidak memeriksa dahulu tuala yang digunakan selepan mandi menyebabkan bibir mulutnya diseng4t lebah dan mengakibatkan bahagian atas bibir haris memb3ngkak dengan tervk.

Walaupun diseng4t dan mengalami bengk4k yang tervk, harris masih sempat untuk pergi ke masjid dan menunaikan solat subuh. Seng4tan tersebut memang lah sedikit tetapi doktor mengatakan bahawa ianya boleh membah4yakan ny4wa harris kalau bengkak itu tidak surut dan membengk4k ke bahagian leher dan harris tidak akan boleh bernafas jika mas4lah itu berlaku.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BANGKITBOTAK (@harrisannuar)

Sejurus selepas kejadian itu, harris telah memuatnaik satu lagi video bersama2 kawan2nya apabila dia meminta untuk menc1um salah seorang kawan2nya itu tetapi salah seorang tidak mahu dan seorang lagi dengan rela hati menerima c1uman tersebut di pipi. Lawak la si harris ni, dengan mulut bengkak camtu pun boleh bergurau lagi.

Bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang mendoakan semoga harris cepat sembuh dan bengk4k makin kurus dan tidak kurang juga yang geli hati dengan video ciuman tersebut.

Komen netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: http://www.rosemerah.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*