“Kenapa Sentvh Suami Orang?” -Letak Tangan Di Bahu Fattah Amin, Netizen Tegur Nelydia Senrose

Gara-gara memegang bahu Fattah Amin ketika sesi berfoto, nama pelakon, Nelydia Senrose menjadi bualan ramai di media sosial. Rata-rata netizen mendakwa pelakon ‘jelita’ tersebut tidak menjaga batas sebagai seorang isteri dan tidak menghormati perasaan Fazura.

Khilaf asmara

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Di Instagram, Fasha Sandha memuat naik foto dirinya bersama Fattah Amin dan Nelydia Senrose ketika menjayakan penggambaran sebuah drama iaitu ‘Khilaf Asmara’ terbitan Radiusone. Seperti pelakon-pelakon yang lain, mereka bertiga dipercayai merakam foto sebagai kenangan tatkala, menjayakan setiap babak yang dilakonkan. Namun begitu, tangan Nelydia yang sedang memegang bahu Fattah Amin pada masa itu ternyata mencvri perhatian ramai.

Rata-rata netizen mempersoalkan tindakan Nelydia menyentuh Fattah Amin. Jelas netizen, Nelydia boleh sahaja merakam foto tanpa menyentuh pelakon lelaki itu seperti yang dilakukan oleh Fasha Sandha. Walau bagaimanapun, netizen berharap Nelydia lebih berhati-hati selepas ini ketika sesi berfoto. Bukan itu sahaja, netizen turut memberi pesanan kepada Fasha Sandha agar memeriksa dulu setiap foto yang dimuat naik di sosial media agar tidak timbul fitn4h. Menerusi pemerhatian pihak OhBulan! Fasha dilihat meletakkan ‘tag’ nama Fazura dan suaminya di foto tersebut.

Sumber: Fasha Sandha

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : obulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*