“Sebelum Diput4r Belitk4n Lebih Baik Saya Bagitahu Awal-Awal” Iqbal B0ngkar Apa Yang Berl4ku Pagi itu

Usahawan dan bakal penyanyi, lqbal Zulkefli tampil menjelaskan mengapa dia perlu memberitahu kehadiran jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida ke kediamannya pada 3 pagi semalam adalah tanpa pengetahuannya.

Jelas lqbal, dia kini mahu mengambil langkah berjaga-jaga dan berterus terang mengenai kejadian sebenar sebelum ada pihak cuba memvtar belit fakta.

“Kenapa saya perlu bagitahu di media sosial tentang Vida datang rumah tanpa
pengetahuan saya? Sebelum is dipvtar belitk4n lebih baik saya bagitahu awal-awal.

“Jika ada yang rasa itu lakonan atau marketing, silakan. Saya berani bersumpah langsung tidak tahu kedatangan beliau,” katanya.

Jelasnya, dia juga akui telah penat untuk melayan drama yang menyelubungi dirinya sejak dua menjak ini.

“Saya terlalu penat untuk melayan drama ini semua, Sekarang beliau katakan seolah saya dis4ntau serta terkena buatan orang dan meminta saya untuk berubat.

“Bukan disantau, saya penat,” katanya menerusi Instagram St0ry.

Terdahulu lqbal memaklumkan dia terkejut dengan kedatangan Vida ke kediamannya seawal pukul 3 pagi pada Sabtu.

Jelas lqbal, tindakan Vida seakan-akan mencer0b0h kawasannya itu tanpa dirancang biarpun telah merahsiakan alamat kediamannya daripada pengetahuan sesiapa sebelum ini.

Sumber : Gempak

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

“Nak cakap apa, I nak datang meminang” DSV ‘Cer0b0h’ Rumah lqbal Bagi Cincin Pukul 3 Pagi

Usahawan dan bakal penyanyi, Iqbal Zulkefli terkejut dengan kedatangan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida ke kediamannya seawal pukul 3 pagi pada Sabtu.

Jelas Iqbal, tindakan Vida seakan-akan mencerob0h kawasannya itu tanpa dirancang biarpun telah merahsiakan alamat kediamannya daripada pengetahuan sesiapa sebelum ini.

“3 pagi, terkejut. Mana dapat alamat ni. Aduh, tak faham betullah. Tanpa bagitahu pun mahu datang.

Terkejut saya keluar tak pakai baju tak pakai seluar. Tadi nasib balk gelap,” kata Iqbal dalam sepotong video yang dimuat naik di media sosialnya.

Dalam video berkenaa, Vida memegang sebentuk cincin permata jenis tanzanite biru sambil memakainya di hadapan Iqbal.

Kata Vida; “Nak cakap apa, I nak datang meminang?”

Selain Vida, sesi pertemuan itu turut ditemani anak terunanya, Kacak yang muncul bersama kereta pemandu peribadi mereka.

Tegas Iqbal, dia tidak berupaya memberikan Iayanan balk kepada tetamunya yang muncul secara mengejut dan akan memulangkan semula cincin yang telah dihadiahkan kepadanya itu.

“Kedatangan Datuk Seri Vida di rumah saya jam 3 pagi tadi tanpa pengetahuan saya. Kali terakhir saya berhubung dengan beliau pada bulan September. Saya keluar tanpa pakaian penuh kerana fikir adik saya yang ketuk pintu rumah.

Alamat rumah saya pun entah dari mana beliau jumpa.

“Saya layan sahaja dengan em0si yang tidaklah seberapa baik. Beliau tinggalkan sebentuk cincin, pasti saya tdak akan sesekali pakai.

Semestinya saya akan pulangkan kembali. Saya sebenarnya penat begin’,” tulis Iqbal.

Dalam hantaran sama, Iqbal turut menghubungi pengawal keselamatan mempertikaikan kebenaran untuk kenderaan milik Vida memasuki kawasan rumahnya pada lewat malam.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*