“Betul ke belvm m0ve 0n?” – Lih4t apa pula respon Intan Saleh

Pada hari semalam Intan Saleh menjadi perhatian pengikut di applikasi TikTok gara-gara memuatnaik satu video yang seakan-akan memerli golongan wanita yang mer4mpas pasangan orang lain.

Kini video yang mencecah jumlah tontonan lebih ratusan ribu itu mendapat respon pelbagai pihak. Ada yang mengatakan dia belum move on dari apa yang berlaku sebelum ini.

“Kau cantik? Ramp4s hak orang tak? R4mpas? Lemah!,” antara dialognya.

Video itu seolah-olah ingin ditujukan kepada isteri bekas suaminya, Ude Wahid iaitu pelakon Izreen Azminda.

“Sudah-sudah lah. Kan kat Melodi dah minta maaf. Pergi buat benda-benda macam ni nampak sangat ujian rumah tangga dulu tu sebenarnya nak ajar kamu yang sama-sama lem4h,” komen salah seorang netizen.

“Tak payah nak bitter sangat, itu just content… just nk berhibur, kalau tak suka scroll laju-laju.

“Kat melodi dah minta maaf siapa yang minta maaf?

“Ujian rumah tangga tu betul kita semua ada ujian berbeza untuk melaluinya,” katanya.

Menariknya, menerusi rancangan TV popular Melodi sebelum ini, kelihatan Intan dan Izreen dijemput sebagai tetamu dan kecoh apabila Intan mengatakan dia tidak diberitahu ada temubual bersama Izreen pada hari rakaman. Intan menganggap permohonan maaf Izreen azminda di luar jangkaanya, namun bukan mudah untuknya melupakan sesuatu yang cukup menyakitkan.

Terdahulu dunia hiburan gempar apabila Intan Saleh menjadi perhatian dan mendapat simpati ramai pihak kerana suaminya mengahwini pelakon Izreen Azminda pada 8 ogos 2017. Mereka dikurniakan dua cahaya mata bersama dan menerusi perkahwinan pertamanya, Izreen dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Muhammad Adrian Umar.

Intan pernah berkahwin dengan Ude pada 1 Mac 2013 dan bercerai talak satu pada 22 Mac 2018. Pasangan ini dikurniakan dua orang anak iaitu Arish Muqri, 5, serta ariq Muqri, 3 tahun.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber:Trending sangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*