“Thank you Abg Iqbal..”- Iqbal hadiahkan cincin buat Iman Troye, Sekali ada yang tanya terima atau tidak..

Menerusi akaun Instagram Story penyanyi baharu, Iman Troye, atau nama sebenarnya Iman Alyssa Sahabudin, 19, dia ada berkongsi satu video yang memaparkan pembantu peribadi Dato’ Vida, Iqbal, memberinya sebuah cincin ketika sedang mempromosikan lagu barunya bertajuk Nang.

Hantaran video tersebut menerima pelbagai reaksi daripada warganet dan rata-ratanya mengusik Iman dan bertanyakan dia terima atau tidak pemberian cincin itu.

Ada juga netizen mengatakan muka Iman ada iras-iras Dato’ Seri Vida (DSV) dan mengatakan jika DSV ternampak video ini pasti akan mar4h dan kecew4.

Iqbal mengatakan minggu hadapan akan keluar lagu baru

Sudah pun reda isu kisah percintaanya dengan DSV, kini timbul pula isu baru apabila Iqbal ada menyatakan ingin mencari seseorang yang boleh membuat lagu dengan kadar segera.

Tidak memaklumkan atas tujuan apa dia ingin mencari pencipta lagu dia turut menawarkan kos sebanyak RM 500,000 ribu sahaja. Ada pihak yang mempertikaikan tindakannya itu mengeluarkan bajet yang rendah. Setengah juta itu termasuk kos untuk muzik video juga.

Dia ada mengatakan bahawa dia ada pengalaman dalam bidang nyanyian dan tidak mahu disamakan dengan pengasas produk lain.

“Jangan samakan saya dengan pengasas lain, asalkan ada duit boleh buat lagu. Saya pernah juara nasyid negeri Kelantan dan naib juara peringkat Malaysia di radio.

“Selepas saya tawar RM 500,000 ribu untuk hasilkan lagu untuk saya menyanyi, memang ramai komposer dan penyanyi offer nak buatkan, ada angtara mereka hyang pernah hasilkan lagu untuk Datuk Siti Nurhaliza dan penyanyi popular lai.”

“Ada juga wakil komposer terkenal dari Indonesia yang hubungi saya nak buatkan lagu. Sekarang ni saya dah pening nak pilih siapa sebab semuanya bagus-bagus. Saya kena fikir dulu siapa yang terbaik sebab bukan sikit modal nak dikeluarkan.” katanya.

“Saya nak nyanyi lagu jiwang yang boleh sentuh hati rajyat Malaysia, mungkin dengan itu orang akan faham perasaan saya sedang lalui sekarang ini. Kegagalan untuk berkahwin dengan Dato’ Vida akan saya abadikan dalam lagu itu, biarlah satu Malaysia dapat rasa apa yang saya rasa sekarang.”

Marilah kita sama-sama menunggu lagu baru yang akan dinyanyikan oleh Iqbal. Mesti ramai yang tak sabar menunggu minggu hadapan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : https://www.rotikaya.rimbabara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*