“Gitu Je M4rah Anak…”- Aafiyah Meny4kat Tapi Reaksi Tokti Tarik Perhatian Netizen

Sebut sahaja mengenai penyanyi nombor satu negara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza, ramai yang begitu tumpang gembira melihat keluarga selebriti ini yang semakin ceria dengan kehadiran dua cahaya mata yang sangat comel.

Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut popular dengan panggilan Tokti kini sudah cukup sepasang anaknya dimana puterinya diberi nama Siti Aafiyah manakala cahaya mata lelakinya pula dikenali sebagai Muhammad Afwa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Tentu sahaja gelagat mereka sering menjadi perhatian peminat anak selebriti dan nampaknya terbaru telatah comel Aafiyah menyakat Tokti mengundang ramai begitu tercuit hati dengannya.

Dalam perkongsian di ruangan TikTok satu rakaman video ternyata menarik perhatian ramai dengan ratusan komen apabila memaparkan Aafiyah sedang menyakat Tokti dimana penyanyi ini kelihatannya sedang merakam video.

Aafiyah yang memegang permainan kaktus viral ingin memasukkan juga permainannya itu disaat Tokti merakam video dan dalam pada itu, respon Tokti juga menarik perhatian netizen.

@sitizonerAafiyah kacau ibu #fyp♬ bunyi asal – Sitizoner

Apa tidaknya, kelembutan Tokti menegur Aafiyah itu membuatkan netizen memberikan pujian kepadanya dan melalui respon-respon netizen di video itu, telatah comel dua beranak ini mengundang perhatian mereka dengan ribuan tanda suka ditinggalkan.

“Kalau aku keluar suara tarzan dah”

“Babab dia karang baru tahu, comelnya…”

“Macam gaduh kakak dengan adik”

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*