[VIDEO] “Mak Fateh Datang Ni” – Anak Arw4h Ded4h Siapa Sebenarnya Fateh, Dah Macam Anak Sendiri

Kehilangan seseorang yang kita sayang merupakan pengalaman pahit yang akan dirasai seumur hidup. Apatah lagi seseorang yang tersayang itu adalah ibu kesayangan yang telah kembali kepada penciptaNYA.

Ibu merupakan tunjang kehidupan kita, bagi kanak2 yang masih kecil, kasih ibu yang paling diperlukan. Di saat apa pun perasaan yang dialami, ibu merupakan individu yang paling rapat yang akan dirindui saat apabila ibu sudah tiada.

Sedih terasa apabila melihat sebuah video yang telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok yang memaparkan kerinduan seorang anak ansuhan yang masih kecil terhadap ibu asuhannya yang sudah dijemput ilahi. Kanak2 tersebut membahasakan dirinya sebagai fateh.

Fateh telah melawat kubvr arw4h ibu asuhannya itu bersama abangnya. Apabila sudah sampai ke kawasan tanah perkubvran, fateh memanggil ibu asuhannya dari kejauhan dan memberitahu bahawa dirinya datang melawat ibu itu. Sedih dan sayu sahaja nada suara fateh.

Video:

Sambil menjengah ke ruangan komen pula, warga net masing2 tersentuh hati dengan video tersebut dan ramai yang meluahkan kesedihan yang sama iaitu ke

@muhdsufiyan93RINDU MAK ❤️ #kampung #alfatihah #fypシ #rindu♬ bunyi asal – Muhd Sufiyan93

hilangan ibu masing2 juga. Semoga Arw4h ibu fateh ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman dan beramal. Inshaa Allah..

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*